E-Mail
webnoob 5265
videresende web10->gmail
Fra : tom

Dato : 23-10-06 20:00

Hej jeg har sat mit domain til at videresende alt mail til min googlemail,
som jeg så henter ned via pop3 på outlook

det virker oftest fint (med et delay på ca 30 sek), men engang imellem går
der en halv til en hel dag. det duer ikke. på gmail kan jeg se at den er
sendt med det samme, og det ser ud som om den bare har ligget deroppe uden
at blive hentet ned. Nogen der har erfaringer med dette.

Er glad for googlemail, da den gratis fjerner alt spams

Fra : csm

Dato : 26-10-06 07:43

Jeg bruger det på samme måde som dig. der har været et par minutters
forsinkelse på mine mails (hvad jeg har opdaget) og det gælder også selv om
der sende fra en gmail konto til en anden gmail konto.