E-Mail
webnoob 5265
Hvor mange indlæg har man postet ?
Fra : SpookiePower

Dato : 22-10-06 10:55

Er det muligt at se hvor mange indlæg i nyhedsgrupper man i tidens løb har
postet. Enten ud fra brugernavn eller emailadresse ?

--
My PhotoGallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-10-06 10:59
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-10-06 11:18

SpookiePower skrev:

> Er det muligt at se hvor mange indlæg i nyhedsgrupper man i
> tidens løb har postet. Enten ud fra brugernavn eller
> emailadresse ?

Hvis du kun har anvendt ét newsprogram, og det gemmer alle sendte
poster, kan du bare se hvor mange der ligger der.

Ellers kan du se hvor mange Google har arkiveret - både på mail-
adressen og på navnet:

<http://groups.google.dk/groups?q=author:boxjunk2600%40gmail.com>
<http://groups.google.dk/groups?q=author:SpookiePower>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : SpookiePower

Dato : 22-10-06 12:28

Tak skal i have.

Hvis man søger på author:SpookiePower, får man så kun de indlæg
man selv har startet ? Hvis jeg kun søger på brugernavnet, får jeg
næsten dobbelt så mange. Så det kunne jeg måske forestille mig var
inkl. svar på andres indlæg ?

Jeg syntes engang at man også kunne se en oversigt over hvor
mange indlæg man havde postet i de forskellige grupper. Kender
i også den ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-10-06 12:35

SpookiePower skrev:

>Jeg syntes engang at man også kunne se en oversigt over hvor
>mange indlæg man havde postet i de forskellige grupper. Kender
>i også den ?

måske http://news.frostbyte.dk/ , men det er dog kun indenfor de sidste
par år

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-10-06 20:05

SpookiePower skrev:

> Hvis man søger på author:SpookiePower, får man så kun de
> indlæg man selv har startet ?

Man får de indlæg som er startet med "SpookiePower" i from-feltet.

Hvis andre har brugt samme afsendernavn, bliver de også talt med.

> Hvis jeg kun søger på brugernavnet, får jeg næsten dobbelt så
> mange.

Prøv at kigge på differencen:
<http://groups.google.dk/groups?as_eq=boxjunk2600%40gmail.com&as_uauthors=spookiepower>

Det ser ud til at du har brugt en hotmailadresse tidligere -
boxjunk2600(snabel-a)hotmail.com - det er nok forklaringen på
forskellen.

> Så det kunne jeg måske forestille mig var inkl. svar på andres
> indlæg ?

Nej - det bør det i al fald ikke være.
--
Jens Gyldenkærne Clausen