Autosvar i Outlook ?
Fra : kim jensen

Dato : 20-10-06 18:41

Jeg har før sendt en mail til en person som bruger Outlook. Og har så fået
et svar tilbage at personen holder ferie e.l.

Men hvordan sætter jeg selv sådan et autosvar op i min Outlook ? Eller kan
det kunlade sig gøre ind over en firmaserver e.l.

Jeg kører med outlook 2000

mvh Kim

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Max

Dato : 20-10-06 19:11

Hej Kim

> Men hvordan sætter jeg selv sådan et autosvar op i min Outlook ?
> Eller kan det kunlade sig gøre ind over en firmaserver e.l.

Du skal gøre det på din mailserver, det er den letteste løsning.
Men betænk at alt det SPAM du får bliver besvaret med en
valid adresse.

En bedre løsning er efter min mening at sende feriemeldinger og
lignende til de personer man mener har brug for info.

Mvh Max

Fra : kim jensen

Dato : 21-10-06 06:40

> [...]
>
> En bedre løsning er efter min mening at sende feriemeldinger og
> lignende til de personer man mener har brug for info.

Det er ikke helt nemt at give besked til de personer som skal vide om jeg
holder ferie e.l.firmaet som jeg arbejder for
er der mere end 200 ansatte.
Og de vil nok blive kede af det hvis nu der blev sendt en mail rundt hver
gang en eller anden person holder fri

Men nu er det sådan at på mit job, er jeg heldigvis ikke plaget af spam
endnu....

Men hvordan ligger jeg en besked på en mailserver, hvis jeg bare har en alm.
udbyder ?

Fra : Max

Dato : 21-10-06 09:14

Hej Kim

> Men nu er det sådan at på mit job, er jeg heldigvis ikke plaget af
> spam endnu....

Nej, heldigt for jer, men autosvar er en måde at blive det på.

> Men hvordan ligger jeg en besked på en mailserver, hvis jeg bare har
> en alm. udbyder ?

En alm. udbyder er et vidt begreb, så hvem præcis bruger du til mail ?
Bruger du Webmail i det daglige ?
Har i ikke en IT-mand der ordner den slags for jer ?

------

Ja, nyhedsgrupperne er jo plaget af den slags SPAM, betal den eller
slet den så vi slipper for den slags tåbelige reklamer.

Mvh Max

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-10-06 19:22

kim jensen skrev:
> Men hvordan ligger jeg en besked på en mailserver, hvis jeg bare har
> en alm. udbyder ?

via din webmail hos din udbyder.

----------

Hvad med at beskytte os andre mod spam.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1254 spam-mails

Ved alm. omtanke er jeg sparet for at bruge et prg.
der selv spammer.

Så hiv dog læderet op af lommen og betal

> Hent en gratis SPAMfighter her.

Hvorfor skulle jeg hente et program der spammer
nyhedsgrupperne med ligegyldigheder.

--
Lars Fragstrup
Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg

Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-10-06 09:38

On Sat, 21 Oct 2006 20:21:54 +0200, "Lars Fragstrup" <not@dk.invalid>
wrote:

>kim jensen skrev:
<snip>

>----------
>
>Hvad med at beskytte os andre mod spam.

Et mere konstruktivt forslag var, om SPAMfighter kunne sættes op, så
de 4 linier blev indledt med en rigtig signatur-afgrænser.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-10-06 10:30

Jørn Andersen wrote:
> Et mere konstruktivt forslag var, om SPAMfighter kunne sættes
> op, så de 4 linier blev indledt med en rigtig
> signatur-afgrænser.

Det er blevet foreslået Spamfighter - men de blæser på om de
overholder netikette-reglerne eller ej ;-(

I betalingsversionen kan man vist slippe af med disse
spam-linier.

Jan