ActiveX problem
Fra : Carsten Olesen

Dato : 19-10-06 16:26

Hvergang jeg får post af 2 personer som er i mit adressearkiv og det er mail
jeg gerne vil modtage.
Men hvergang får jeg fgl advarsel.

De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindre at ActiveX-objekter kan køres
på denne side.
Dette medføre at siden ikke vises korrekt

Hvordan deaktivere jeg det ?

Mvh Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-10-06 17:56

Den 19-10-06 17.25 skrev Carsten Olesen følgende:

> De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindre at ActiveX-objekter kan køres
> på denne side.

Det kunne tyde på, at der er noget i mailene, som ikke burde være der.
Er det html-mails med "sjovt" indhold?

> Hvordan deaktivere jeg det ?

Det er ikke sikkert, at det vil være en god ide at deaktivere den slags
advarsler.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Jetlag: Træthed skabt af ioniserede partikler i de højere luftlag...

Fra : Carsten Olesen

Dato : 19-10-06 18:06

Nææ. Den er en ren og skær tekst mail.
Teksten er selvfølgelig forskellig fra gang til gang.

Hvis nu eks Peter bare sender en mail hvor der blot står ( Hej )
Så kommer advarslen... hvergang peter sender mig en mail uanset inholdet
lidt underligt synes jeg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-10-06 18:25

Carsten Olesen skrev:

> Hvis nu eks Peter bare sender en mail hvor der blot står ( Hej )
> Så kommer advarslen... hvergang peter sender mig en mail uanset inholdet
> lidt underligt synes jeg

Næste gang det sker, så tag en kopi af mailen *inklusive* alle
headere og send den i et indlæg hertil. Måske er forklaringen i
nogle af de linjer der normalt ikke er synlige.

--
Bertel