Outlook Express
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 18-10-06 20:38

Hvordan er det nu lige .
Jeg har en udbyder hos TDC og en e-mail adresse der.
Min kone har Tiscali og en anden E-mail adresse der. Hvordan opsætter jeg
Outlook så jeg kan sende og modtage på samme computer.
Mvh
Nils

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-10-06 21:04

Nils Boesgaard skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvordan er det nu lige .
> computer. Mvh Nils

I subject skriver du Outlook Express og i teksten Outlook - det
er to forskellige programmer.

Hvis du mener Outlook Express, så er den rigtige gruppe:

- hvis du mener Oulook, så er den god nok her.

Men forklar lige om de den ene eller anden ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-10-06 21:23

> [...]
> Min kone har Tiscali og en anden E-mail adresse der. Hvordan
> opsætter jeg Outlook så jeg kan sende og modtage på samme

Det er for så vdit underordnet om det er Outlook eller Outlook
Express - systemet er det samme:

Du skal oprette begge i dit postprogram.

Begge skal bruge postserver til udgående post (SMTP) fra den
udbyder, som I er koblet op hos.

De skal så modtage fra hver sin postserver til indhgående post
(POP3) fra hhv Tiscali og Tdc.

Du skal selv både modtage og sende fra Tdc.

Din kons skal sende via Tdc og modtage via Tiscali.

Så burde det fungere.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard