Hjælp...hvilken melodi er dette?
Fra : Jöinz

Dato : 23-06-01 10:02

Hver gang jeg ringer ind til SONOFON kundeservice kommer der noget ventetids
musik.

Kender i The Fugees med Ready Or Not?
Den er ret fed, og den melodi der tit og ofte bliver spillet når jeg ringer
ind til kundeservice, det er den- NÆSTEN da. Jeg tror nemlig det er
originalen, men hvad hedder den så? Der er ikke vokal på, det er kun
melodien, og den kører væsentligt langsommere.

Jeg troede at den melodi der kører i The Fugees - Ready Or Not, var noget de
selv havde fundet på.

Håber i kan hjælpe.

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Chris

Dato : 23-06-01 12:09

On Sat, 23 Jun 2001 11:02:25 +0200, "Jöinz" <mariager@superbruger.dk>
wrote:

> [...]
>melodien, og den kører væsentligt langsommere.
>
>Jeg troede at den melodi der kører i The Fugees - Ready Or Not, var noget de

Nope. Det er Enya, og nummer hedder Boadicia eller noget i den
retning.

Hygge
chris Hansen

Fra : Jöinz

Dato : 24-06-01 17:07

Takker for det du.

Det var den. Jeg er bare sikker på at jeg også har hørt den i en endnu
langsommere version. Har Enya virkeligt lavet originalen?

Mvh. Jens

Fra : Chris

Dato : 24-06-01 21:24

On Sun, 24 Jun 2001 18:06:54 +0200, "Jöinz" <mariager@superbruger.dk>
wrote:

>Takker for det du.
>
>Det var den. Jeg er bare sikker på at jeg også har hørt den i en endnu
>langsommere version. Har Enya virkeligt lavet originalen?

Ja!

Hygge
Chris Hansen

Fra : Jöinz