Skærme
Fijala 3554
TFT uden anti-glare og kraftigt lys
Fra : Johs

Dato : 19-11-06 23:30

Jeg har pt en Dell 2007 WFP 20" widescreen men kan ikke holde ud at kigge på
den i mere end et kvarters tid. Årsagen er at skærmen er meget skarp
(skærere i øjnene selvom jeg skruer ned for brightness) og benytter
anti-glare som giver en slags fluenet effekt over hele skærmen.

Er der nogen som kan anbefale en anden skærm som IKKE har denne anti-glare
teknologi (har hørt at alle S-ISP paneler bruger dette) og ikke er for skarp
(kraftig lysstrålning). Det må meget gerne være en anden Dell skærm (vil
lette ombytningen) og behøver ikke være widescreen dog max 20".

Mvh
Johs

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-11-06 11:45

Johs wrote:
> [...]
> ikke er for skarp (kraftig lysstrålning). Det må meget gerne være en
> anden Dell skærm (vil lette ombytningen) og behøver ikke være

Har du prøvet at skrue ned for kontrasten og baggrundsbelysningen?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou