Skærme
Fijala 3554
Syncmaster 204B (1600*1200) - Hvordan er d~
Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 17-11-06 20:35

Hej NG,

Hvordan er Samsungs SyncMaster 204B at arbejde med? Hvad er jeres
vurdering af den skærm? Er der andre - bedre - skærme med samme
opløsning i samme prisleje? Jeg skal bruge den til ekstra skærm på
laptoppen når jeg arbejder hjemme.

Der findes givet andre skærme der kan det samme, men nu kender jeg
tilfældigvis eksistensen denne og den kan fås henne om hjørnet lige så
gunstigt som på Edbpriser.dk - og så har jeg i halvandet år haft en
Syncmaster 913N som jeg er godt tilfreds med.

Opløsningen på 1600*1200 er et must, men den kunne også godt være
1940*1200 - hvis jeg ellers havde råd til 244T'eren.

På arbejde har jeg i nogle år haft en fed CRT-skærm der klarer 1600*1200
i 85 Hz, såderfor er jeg jævnt træt af kun at have 1280*1024 på skærmen
når jeg arbejder hjemme. Det er iøvrigt med en 19" IBM-fladskærm med
analog indgang - og Laptoppen har iøvrigt digital udgang hvis det ellers
er en fordel med den næste skærm.

/Lars

Fra : Erik W.

Dato : 25-11-06 00:31

"Lars Peter Larsen" <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> skrev i en
meddelelse news:455e0ed0$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvordan er Samsungs SyncMaster 204B at arbejde med? Hvad er jeres
> vurdering af den skærm?

Kender den ikke, men den er med TN panel. - En discountløsning i forhold til
Samsungs eget Super-PVA Panel. - Det mærkes især på betragtningsvinkel og
kontrast hvor Super-PVA er meget bedre.

> Er der andre - bedre - skærme med samme opløsning i samme prisleje?

Jeg købte en Dell UltraSharp 2007FP for 3500 kr. for en måneds tid siden.
Den er med Samsungs Super PVA panel og den er dejlig. Prisen kører desværre
op og ned mellen 3500 og 4600 og den er på 4600 kr. nu.

Mvh Erik