Skærme
Fijala 3554
LCD skærm spørgsmål
Fra : Klaus H

Dato : 12-11-06 22:55

Hej med jer.

Findes LCD-skærme der kan håndtere formaterne PC / 4:3 / 16:9 ?

Kan i anbefale en skærm der er til at betale, for en pige der gerne vil have
mere plads på værelset ved at kombinere PC skærm og TV (ser meget fodbold
men spiller ikke computerspil).

Klaus H

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-11-06 23:00

Klaus H wrote:

> Kan i anbefale en skærm der er til at betale, for en pige der
> gerne vil have mere plads på værelset ved at kombinere PC skærm
> og TV (ser meget fodbold men spiller ikke computerspil).

Størrelse?

--
Jesper Lund

Fra : Klaus H

Dato : 13-11-06 00:10

Jesper Lund wrote:

> Størrelse?

Størst muligt til "en passende penge". Måske 3500.-

Klaus H

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-11-06 00:39

Klaus H wrote:

> Størst muligt til "en passende penge". Måske 3500.-

Du får ikke meget LCD TV for 3500 kr. Samsung har nogle LCD PC monitors
med TV tuner i den prisleje, men størrelsen er næppe mere end 19-20" i
4:3.

--
Jesper Lund

Fra : Hagar

Dato : 13-11-06 03:56

> Størst muligt til "en passende penge". Måske 3500.-
>
> Klaus H

Jeg har lejet et 32" Funai TV, og der er VGA tilslutning til, direkte fra
computeren. Jeg har dog ikke prøvet selv endnu, og jeg kan ikke komme med
nogle mål på opløsningen, men jeg ved det kører med 8 ms, så det er godt nok
til Pc brug. Jeg giver 200 pr. mdr. for at leje det.

Hagar

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-11-06 09:38

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> wrote in message
> Størst muligt til "en passende penge". Måske 3500.-

Samsung har nogen.
Jeg har en Syncmaster 17P, som bruges til TV i soveværelset, og
lejlighedsvis som pc-skærm ude i byen.
Den er OK, uden dog at være perfekt til nogle af formålene.
Der er dog nok også begrænset hvad du kan opnå med det budget.

Samsung har lavet en ny 19" der ser fornuftig ud:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1132101466&archive=&start_from=&

Jeg ved at, min arbejdsgiver, TDC pt har den for 3000 kr, men den kan
sikkert også findes billigere.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter