Skærme
Fijala 3554
Hjælp til valg: Bedste billede til max 350~
Fra : Anders M

Dato : 08-11-06 21:04

Jeg står og skal have en ny skærm. Min gamle 17" CRT er ved at "være der".
Budgettet hedder 3500kr., og det kan der ikke rokkes ved.

- Det skal være en fladskærm.
- Skærmens størrelse skal være 19" (evt. større - men 19" er helt fint).
- Den skal kunne rotere (pivot).
- Den skal ALDRIG bruges til spil, så det med hastighed og slør er
ligegyldigt.
- Den skal bruges til billedredigering, og farverne skal derfor være bedst
til prisen
- Film skal ses i biografen
- Den skal bruges til web og alm. kontor.

Jeg har tidligere haft en LG L1932P-SN hjemme, men var meget skuffet over
billedekvaliteten. Farverne var grumsede selv efter nøje indstilling, og
sort var ikke så sort som jeg ville have det.

Hvilken skærm til max 3500kr. opfylder bedst mine ønsker?

Mvh.
Anders M

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 09-11-06 09:34

"Anders M" <a.mogensen@emailFJERNDETMEDSTORT.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort var ikke så sort som jeg ville have det.
>
> Hvilken skærm til max 3500kr. opfylder bedst mine ønsker?

Led efter en skærm med S-IPS panel med refresrate på 16mS så vil du ikke gå
helt galt ibyen
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : michael bs

Dato : 09-11-06 16:23

> [...]
> sort var ikke så sort som jeg ville have det.
>
> Hvilken skærm til max 3500kr. opfylder bedst mine ønsker?

Det må være Dell 2007wfp.
Når der er kampagne, hvilket der som regel er, kan den erhverves for de
3500kr.

mvh Michael

Fra : Johs

Dato : 11-11-06 11:57

> [...]
> sort var ikke så sort som jeg ville have det.
>
> Hvilken skærm til max 3500kr. opfylder bedst mine ønsker?

Har lige bestilt en Dell 2007 20" widescreen til 3600 inkl forsendelse måske
den var et kig værd?

Fra : Anders M

Dato : 12-11-06 12:54

"Johs" <gjh@sdfsf.com> skrev i en meddelelse

> Har lige bestilt en Dell 2007 20" widescreen til 3600 inkl forsendelse
> måske den var et kig værd?

Tak for tippet. Jeg har kigget lidt på forskellige anmeldelser af skærmen,
og det ser lovende ud.
Den er hermed bestilt

Mvh.
Anders M