Skærme
Fijala 3554
HP L2035
Fra : Mogens

Dato : 06-11-06 20:33

Nogen som kender denne:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=80689 ?

Skal bruges til kontorarbejde, så ingen krav til spil eller
billedbehandling.

Mogens

Fra : Esben

Dato : 06-11-06 21:26

"Mogens" <mogensnomail@web.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som kender denne:
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=80689 ?
>
> Skal bruges til kontorarbejde, så ingen krav til spil eller
> billedbehandling.

Det er en udmærket skærm med s-ips panel, men helt ny er den ikke - den
udgik i foråret og blev erstattet af lp2065. Dem der sælges nu er formentlig
brokervarer, så prøv evt først at undersøge om producentgarantien dækker i
DK.

--
Esben

Fra : Mogens

Dato : 09-11-06 20:14

Esben wrote:

> [...]
> brokervarer, så prøv evt først at undersøge om producentgarantien dækker i

Prøvede at købe en af dem. Ved udpakningen bemærkede jeg at skærmen var
ridset i et ca. 10 x 15 cm stort område, som om skærmen har været pudset
med et en klud med noget slibende i. Ringede derfor til leverandøren og
klagede over dette. Han påstår at det evt. kan skyldes at det er en
skærm de har fået retur fra HP i forbindelse med en reparation. Lyder
ikke helt betryggende, eller hvad mener I ?

Naturligvis kan jeg bare returnere skærmen, og leverandøren har da også
tilbudt at betale returportoen, men mon den ombyttede så også er en
renoveret skærm?

Mogens