Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
19" skærm, hvad skal jeg invistere i ?
Fra : søren

Dato : 05-11-06 21:07

Hejsa

Jeg har tænkt mig at invistere mig i en 19 " skærm med dvi stik (hører dvi
kablet med?) den skal jo kunne nogle ting den her skærm jeg har selv en 17
tommer skærm i forvejen så det kunne jo være lækkert med en samsung skærm
mere

nåmen lidt detaljer :

+ 19" widescreen dvi stik

+ vga ingang (så jeg kan sætte en ekstra pc til hvis det kan lade sig gøre
jeg har en switch til tastatur og mus, ved ikke om det kan lade sig gøre.)

+ jeg spiller lidt 3d spil engang imellem så den skal vel være god med noget
ms.

hvad skal jeg se efter .. har 2500 til det ca
ad kan i anbefale ?
hv

Fra : JK

Dato : 06-11-06 17:37

On Sun, 5 Nov 2006 21:07:27 +0100, "søren" <sjus@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ms.
>
> hvad skal jeg se efter .. har 2500 til det ca

Jeg vil anbefale en LG 203WT. Det er en 20" med 1650x1080 pixels. Den
koster 2500. 8 msec respons, og du kan også få en lignende med 5.

mvh

John

Fra : søren

Dato : 06-11-06 19:23

tak for dit svar .. jeg har købt en samsung 20" har ikke sat den til endnu
,, det er en

SyncMaster 205BW

er der nogle der kender den ?