Skærme
Fijala 3554
Ny fladskærm - hvilken forbindelse?
Fra : Jørgen Hjorth

Dato : 26-10-06 22:04

Jeg har investeret i en Samsung SyncMatser 940BF

Jeg har forbundet den med de normale kabler. Er der forskel
på at forbinde den med det digitale kabel?

Jørgen

Fra : Mads

Dato : 26-10-06 23:15

On Thu, 26 Oct 2006 23:03:40 +0200, "Jørgen Hjorth"
<j.hjorth@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har investeret i en Samsung SyncMatser 940BF
>
>Jeg har forbundet den med de normale kabler. Er der forskel

Ja, DVI giver som regel er skarpere billede.

Hvorfor oversætte fra et digitalt signal til et analogt
og så tilbage til et digitalt igen når du kan køre digitalt
hele vejen fra grafikkort til skærm?

mvh Mads