E-Mail
webnoob 5265
Agent og gemte indlæg
Fra : Bach

Dato : 23-06-01 09:28

Jeg var ved at skrive et indlæg, men trykkede "Save" da jeg ikke
skulle sende det med det samme. Efterfølgende kan jeg ikke finde
indlæget igen.

Hvor "Gemmer" Agent disse indlæg, som ikke er sendt og ikke er blevet
sat til "Send Later"?

Mvh, Henrik

Fra : CHRistian

Dato : 23-06-01 10:46

Bach <heb@mailme.dk>'s posting:

>Hvor "Gemmer" Agent disse indlæg, som ikke er sendt og ikke er blevet
>sat til "Send Later"?

Window -> Open Outbox; den gemmer faktisk også dem til "Send later"
der, så man kan stadig nå at åbne og rette i dem.

--
Den bedste browser?
http://www.chip.de/produkte_tests/unterseite_produkte_tests_158428.html

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-06-01 10:47

Således skrev Bach <heb@mailme.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sat, 23 Jun 2001 10:28:10 +0200:

>Hvor "Gemmer" Agent disse indlæg, som ikke er sendt og ikke er blevet
>sat til "Send Later"?

Window - > Outbox, hvis jeg husker rigtigt og du ikke har ændret på
standardinstillingen.

Knud
--
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum
immane mittam.

Fra : Bach

Dato : 23-06-01 11:27

Takker!