ASUS EAX1950XT/HTVDP
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 27-11-06 22:33

Sidder lige og studser over, hvorfor lige præcis dette kort er 1000-1500 kr
billigere end alle de andre X1950XTX kort når man sammenligner på
edbpriser... Nogen der ved om det er et okay kort, eller om man hellere skal
give noget mere for et af de andre?

/morten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-06 23:06

Morten Astrup Christensen wrote:
> Sidder lige og studser over, hvorfor lige præcis dette kort er
> 1000-1500 kr billigere end alle de andre X1950XTX

Nyt kort på markedet?
Du kan også finde 9800Pro kort det koster over 2000 kr

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 28-11-06 15:59

> Nyt kort på markedet?

Ok, så det skulle være ok sammenlignet med de andre X1950XTX kort?

Er der nogen som har erfaringer med det, eller ved hvor jeg kan finde en
test af det? Synes ikke rigtig jeg finder noget med google...

/morten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-11-06 17:08

Morten Astrup Christensen wrote:

> Ok, så det skulle være ok sammenlignet med de andre X1950XTX kort?

Det er ikke et XTX men et XT kort!
http://www.gpureview.com/Radeon-X1950-XT-card-467.html

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 28-11-06 18:24

> Det er ikke et XTX men et XT kort!

Okay, så har jeg misforstået et eller andet... Når man ser på Asus' HP,
skriver de nemlig også at det er et X1950XTX:

http://dk.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=8&l3=338&model=1435&modelmenu=2

Er det mig der helt misforstår noget?

/morten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-11-06 18:51

Morten Astrup Christensen wrote:

> Okay, så har jeg misforstået et eller andet... Når man ser på Asus'
> HP, skriver de nemlig også at det er et X1950XTX:

Ja processoren
Der er en sammenligning her
http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=467&card2=442

Det ser ud som om XT kører med en lidt lavere clockfrekvens samt GDDR3 i
stedet for GDDR4

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!