Vedr lydkort
Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 08-11-06 21:28

Hej
Ved ikke om det er den rette gruppe,men alligevel hvordan ser man på
sin pc hvilken lydkort der er i denne og evt. hvor man finder driver
mangler dem efter formattering.
Håber der er nogen hjælp at finde
Hilsen
Benny Nielsen

Fra : Morten Ringgaard

Dato : 08-11-06 22:41

Hej Benny

Nu ved jeg ikke om det er et onboard kort du har eller externt.
Men hvis ikke du har driveren på en disk, så kan du sætte windows til at
søge efter bedste driver.
Normal vil windows også selv finde en passende en.

Mvh Morten

"Benny Brun Nielsen (slet WVV81)" <benny.brun@WVV81privat.dk> skrev i en
meddelelse news:11630179690.262957680619397@dtext.news.tele.dk...

Fra : Morten Ringgaard

Dato : 08-11-06 22:40

Hej Benny

Fra : Kim

Dato : 09-11-06 09:36

On 08 Nov 2006 20:28:06 GMT, Benny Brun Nielsen
<benny.brun@WVV81privat.dk> (slet WVV81) wrote:

>Ved ikke om det er den rette gruppe,

Det er det ikke.
Lydkort har ikke meget med grafikkort at gøre.

Der er hjælp at hente i news:dk.velkommen eller www.usenet.dk
til at finde den rette gruppe.

>men alligevel hvordan ser man på sin pc hvilken lydkort der er
>i denne og evt. hvor man finder driver mangler dem efter formattering.

Spørg i news:dk.edb.hardware
eller i news:dk.edb.system.ms.windows , hvis du anvender windows.

fut : dk.admin.netikette
--
Kim