Club 3D 6600GT "flicker-Problem" & Køling~
Fra : Lasse

Dato : 06-11-06 19:51

Hey..

Jeg købte i August 2006 et Club 3D 6600GT garffikkort, som jeg allerede
fra start måske havde lidt problemer med !!!
Ca. hver 14' dag kastede den små hvide kasser rundt på skærmen ved opstart.
Så fik den 2 min for sig selv..... Og startede så fint op uden bøvl.

Jeg undskyldte det med at min strømforsyning kun er på 300 watt.
Når men pyt..... Min PC køre jo ellers fint...Hver dag !! Også når jeg
spiller.

Opgraderingens foremål var at kunne spille Battlefield 2... Og det klare
kortet fint !
Men når jeg så skal spille mit gamle Black Hawk Down..... Så går det tit
galt ....
På en del baner/servere "flicker" & skaber "ekko" den øverste del af
billedet og man kan overhoved
ikke orientere sig.... (Og opnår hurtig en kraftig hovedpine !!!)

"AGP fast write" er slået fra i Bios.... Da var det eneste guldkorn jeg
kunne finde på nettet.

Til sidst............... Køleren lyder som en jetjager.... Hvilken god
løsning findes der til det ??

Håber i har en god ide eller 2....

Nasse