Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sygt Grafik kort til salg....
Fra : Kirsten Brauer

Dato : 05-11-06 23:37

har et nvidia quadro fx 3000
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=85049
håbede på omkring halvpris, men kom med et bud og vi ka snakke om det

--
Jacob

Fra : Hagar

Dato : 05-11-06 23:49

"Kirsten Brauer" <solon@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=85049
> håbede på omkring halvpris, men kom med et bud og vi ka snakke om det

Du er blevet bedt om at finde en anden gruppe i en af de andre grupper du
også har postet forkert i !

Hagar

Fra : Kirsten Brauer

Dato : 06-11-06 01:50

--
Jacob

Fra : Peter T.

Dato : 06-11-06 09:59

Kirsten Brauer udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvordan fjerner jeg den herfra igen?? sorry

Du kan sende en annullering afsted fra dit mailprogram, men det er
efterhånden omsonst, da dit indlæg forbliver liggende på mange
usenetservere. Men husker du det til en anden gang, så er det fjong. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win