Til den ultimative hardcore Yamaha/ motorc~
Fra : Jakob D

Dato : 23-06-01 09:02

Hej NG.
På dette link kan folde, klippe og klistre en rigtig yamaha r1, det er
gratis at downloade alle komponenterne i pdf format.Der er ovinikøbet en hel
garage, man også kan samle.
Så prop noget tykt papir i din printer, find lim- linieal- hobbykniv frem,
og få det vildeste uhyre på den smukkeste plads i huset!.
http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/yzf-r1/0002.html

Hilsen Jakob
KTM elsker

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-06-01 09:15

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen Jakob
> KTM elsker

Hej Jakob - os er der vist ikke mange af herinde? (KTM elskere, altså)
Er der andre herinde der er til KTM? Halloooooooooooooo!?

Rittig
(også KTM elsker)

Fra : Jakob D

Dato : 23-06-01 09:32

Hej Rittig

Syntes sq det er utroligt at folk ikke bare bekender kulør, og sir` de
elsker KTM
Men måske skyldes det gigantiske skyklapper,eller måske er det for fin en
cykel til de fleste............

Jakob

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h1j75$86p$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-06-01 11:31

> [...]
> elsker KTM
> Men måske skyldes det gigantiske skyklapper,eller måske er det for fin en

LOL!
Eller også tør de ikke, de er bange for at blive kaldt blærerøve, hvis de
fortæller at de har SÅ fed en cykel.

Rittig

Fra : Jakob D

Dato : 23-06-01 20:07

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h1r3n$agm$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-06-01 21:31

> [...]

2 ?!?

Vil det sige at du har fundet en 2-takter? Det lyder ikke tosset, en 2 og 4
takt KTM. Skal 2-takteren også være SuperMotard? Jeg er ikke kommet længere
med mine hjul endnu, men jeg tager nogle billeder og skriver en fristil om
arbejdet herinde når jeg engang er færdig, det ku jo være der var andre der
ville ud at trille Motard, og jeg regner med et budget på 2.000kr, så det er
jo ikke fordi det er dyrt.

Rittig

Fra : Jakob D

Dato : 23-06-01 22:16

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h2u65$pqu$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Rittig
>
> ja, men ved ikke om 2 takteren skal ha motard hjul endnu, jeg kan iøvrigt
oplyse folk om at de ikke skal prøve at syne en enduro med motardfælge,
synsfolkene kasser den på konstruktive ændringer. Så sørg for at ha`
originale hjul................
desuden holder dit budget sq da ikke rittig, hvis også du skal ha`dæk hva???

Har lige kigget på mit eget bagdæk på 620èren 1 stk Michelin pilot, nærmest
slidt i stumper på 3 mdr( men den har også fået klø)........ pris
1600kr...........prøver med et regnvejrsdæk næste gang, der er sq mere
møsnter på..........

jakob

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-06-01 23:57

> desuden holder dit budget sq da ikke rittig, hvis også du skal ha`dæk
hva???

Mine hjul var komplet med skiver og dæk.

> [...]
> slidt i stumper på 3 mdr( men den har også fået klø)........ pris
> 1600kr...........prøver med et regnvejrsdæk næste gang, der er sq mere

Tjah, jeg skal vist også ud at studere priser.

Rittig

Fra : Jakob D

Dato : 24-06-01 10:17

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h36mh$rfk$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Mine hjul var komplet med skiver og dæk.

> nærmest
>
> Tjah, jeg skal vist også ud at studere priser.

Ja, jeg vil også stor-tjekke dæk priser denne gang, men de koster sq godt
nok lidt de sportsdæk..........

Jakob

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 24-06-01 11:53

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev
> Ja, jeg vil også stor-tjekke dæk priser denne gang, men de koster sq
godt
> nok lidt de sportsdæk..........

Du kan få billige sportsdæk hos bl.a. www.motorradtechnik.de/ , der
gerne sender.

--
Susanne

Fra : Jakob D

Dato : 24-06-01 12:25

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h4gra$fv0$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
>
> --
> Susanne
>
> Tak, det link vil jeg lige tjekke.....................
jakob

Fra : Brian Lænø

Dato : 24-06-01 12:04

"Jakob D" skrev

> Ja, jeg vil også stor-tjekke dæk priser denne gang, men de koster sq godt
> nok lidt de sportsdæk..........

Apropos dæk, findes der nogle dual compund enduro dæk?
Eller nogle enduro dæk der kan holde til asfalt.
Jeg kører med TrailMax 130/80 17" på baghjulet, et baghjul holder kun ca.
6.000 km.
Jeg kunne jo selvfølgelig købe normale landevejsdæk, men jeg vil helst have
nogle dæk der passer i stilen til mc'en.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Jakob D

Dato : 24-06-01 12:42

Brian Lænø <brianla@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EOjZ6.1848$lf5.307282@news010.worldonline.dk...

> [...]
have
> nogle dæk der passer i stilen til mc'en.

Nu bruger jeg udelukkende min KTM Supermotard på asfalt, dette indebærer at
jeg kun vil ha` landevejsdæk.........det som jeg næsten har kørt ned var et
pilot race dæk.
Desuden er dimensionerne bagpå 150 eller 160/70 x17 og 120/70x 17
foran.............. i sig selv har et regnvejrsdæk "højere" mønster og vil
ihvertfald komme med i mine overvejelser...........
Er det iøvrigt dig der kører ag enghavevej og Hc.Ørstedsvej hver morgen??

Jakob

Fra : Brian Lænø

Dato : 26-06-01 15:44

"Jakob D" skrev
> [...]
> ihvertfald komme med i mine overvejelser...........
> Er det iøvrigt dig der kører ag enghavevej og Hc.Ørstedsvej hver morgen??

I hvilken by?
Nej det er ikke mig, jeg kører for det meste rundt på Djursland.
Jeg tror at der max. er plads til et 140 på mit baghjul, med mindre jeg
flytter kæden.
--
Brian
Cagiva Elefant 750