Zalman ZM80D vs. Zalman VF900
Fra : Peter Andersen

Dato : 05-11-06 23:08

Halløj derude

Jeg har et Radeon X600pro hvor blæseren er stået af.

Jeg har kraftigt overvejet den helt passive køling men der er mange der har
problemer med monteringen og at have 350g spændt op på den måde på mit
grafikkort er jeg ikke vildt begejstret for. Jeg har ingen kabinetkølere og
agter ikke at montere nogen. Jeg har dobbelt kølere i min PSU som trækker
luft godt igennem mit kabinet, det fingerer fint.

Så er der VF900 som får rigtig fine anmeldelser og som så vidt jeg kan se
kan køre i silentmode så støj praktisk talt ikke er et problem. Jeg har en
en CNPS 9500AT CPUkøler i forvejen som jeg er rigtig glad for.

Hvad skal jeg vælge? jeg bruger IKKE min maskine til spil og min grafikkort
er IKKE overclocket. Så her handler det altså om en superlownoise løsning på
den bedste og mest forsvarlige måde.

--
Peter Andersen
Salg af gode brugte bøger: www.mespilus.dk/bog/

Fra : jj92_2

Dato : 06-11-06 23:51

Hej,
Hvilken PSU har du .- jeg leder efter en sssshhhhtøjsvag PSU.

Mvh

JJ

Fra : Peter Andersen

Dato : 07-11-06 09:22

jj92_2 wrote:
> Hej,
> Hvilken PSU har du .- jeg leder efter en sssshhhhtøjsvag PSU.
>
> Mvh
>
> JJ

Det kan jeg ikke lige p.t. huske, men det er også underordnet. Du køber den
PSU du vil have og larmer den for meget piller du blæseren ud og montere en
støjsvag PABST blæser i den.