GF7900GTO 512MB
Fra : Hagar

Dato : 02-11-06 18:19

Hej i gruppen

En af vennerne har et GF7900GTO 512MB, og han har problemer med BF2, det
hakker i det. Han har så skrevet til producenten og fik så dette svar:

I was able to reproduce this issue. Unfortunately, the new driver which will
be released soon also has the same problem. I will file a bug with our
software team so that they may address this issue. I will be closing this
support request however as soon as I have more information, I will post this
information on our knowledge base support site at:

Det er bare hvis nogen af jer måtte have samme problemer.

Hagar

Fra : Hans-Henrik

Dato : 02-11-06 20:14

> [...]
> this support request however as soon as I have more information, I will
> post this information on our knowledge base support site at:

Det ville da være meget behjælpeligt hvis du fortalte gruppen hvori
problemerne består. Hvornår, hvordan, eksempelvis. Alle der læser dit indlæg
er da ikke et hak klogere end de var før.

mvh
hh

Fra : Hagar

Dato : 02-11-06 23:06

> [...]
> problemerne består. Hvornår, hvordan, eksempelvis. Alle der læser dit
> indlæg er da ikke et hak klogere end de var før.

Er det mon det med at BF2 der hakker de ikke forstår ?

Hagar

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-11-06 23:13

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Er det mon det med at BF2 der hakker de ikke forstår ?

Tja opsætning osv. Vores andres hakker ikke.

--
Bjarke Andersen

Fra : N_B_DK

Dato : 03-11-06 05:28

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> Tja opsætning osv. Vores andres hakker ikke.

Og du bruger et GF9700GTO 512MB kort også ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : SA

Dato : 04-11-06 13:25

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> post this information on our knowledge base support site at:
>

> Det er bare hvis nogen af jer måtte have samme problemer.

En kammerat har købt et msi 7900GTO kort som han har lidt problemer med.
Har nogen oplevet at Medal of honor [Speerhead] og [Breakthrough] ikke
starter op?
Windows desktop forsvinder og spilstart billedet kommer frem ca 1 sek.
hvorefter desktop kommer igen, altså no game...
Alm. medal of honor spiller fint på dette kort med driver 91.47.

Mvh Søren

Fra : Hagar

Dato : 04-11-06 17:13

> [...]
> hvorefter desktop kommer igen, altså no game...
> Alm. medal of honor spiller fint på dette kort med driver 91.47.

Det problem har jeg lige fået en mail om fra ham jeg beskrev i det første
indlæg i denne tråd, han har samme problem som dig.

Hagar

Fra : SA

Dato : 04-11-06 20:43

> Det problem har jeg lige fået en mail om fra ham jeg beskrev i det første
> indlæg i denne tråd, han har samme problem som dig.
>
> Hagar

Ok, det er så ikke mig der har problemet, men en kammerat.
Det må være et driver problem, de retter det måske i en nyere driver.

Mærkeligt at det kan spille den ældste version af medal of honor??
Et 7900GT spiller dem alle uden problemer, underligt!

Mvh Søren