Dual view Matrox Vs. ATI
Fra : Peter Nielsen [6700]

Dato : 31-10-06 14:19

Hej alle

Jeg har lige fået et problem med dualview.
Jeg har alid kørt med Matrox dual kort G450/G550 kort og de har været sat op
til at windows skal se de 2 skærme som 1 skærm.
således at baren forneden strækker sig ud over begge skærme.

Jeg har lige sat et ATI Radeon X600 dual 256mb kort i en maskine og her ser
windows det som 2 skærme.

Jeg har noget remote software kørende på maskinen (Netop) og når jeg ringer
til maskinen ser jeg kun den primære skærm.
og det er her problemet er...

nogen der kan hjælpe ??

Jeg ved at Matrox kan køre på begge metoder..

kan ati sættes op til at køre som 1 skærm ??

MVH

Peter

Fra : Peter Nielsen [6700]

Dato : 31-10-06 15:47

Her fundet noget Hydravision software fra ATI..

kan det måske løse mit problem ?

nogen der kender det ?

/Peter

Fra : Nikolaj W.

Dato : 01-11-06 13:50

Peter Nielsen [6700] wrote:
> [...]
>
> nogen der kan hjælpe ??
>
> Jeg ved at Matrox kan køre på begge metoder..
>
> kan ati sættes op til at køre som 1 skærm ??

Hmm... Tænker du ikke bare på det flueben i indstillinger for skærm,
hvor du kan sætte 'udvid skrivebord til denne skærm'? Der kan du vælge
om du vil have to seperate skræme, eller at skrive bordet skal fylde
begge skærme

Fra : Peter Nielsen [6700]

Dato : 01-11-06 14:41

"Nikolaj W." <nikolaj_dk@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor du kan sætte 'udvid skrivebord til denne skærm'? Der kan du vælge
> om du vil have to seperate skræme, eller at skrive bordet skal fylde

Nej det aktivere bare skærm nr. 2.
Jeg vil have den nederste "værktøjslinie" til at fylde begge skærme,
således at uret er på skærm nr. 2

Skærmopløsning skal være 2560x1014 istedet for at man vælger 1280x1024 på
begge skærme.
således opfatter diverse software det som om man kun har 1 skærm.

/Peter