Grafikkort efterlyses!
Fra : -= JF =- priv

Dato : 21-10-06 08:29

Hej i gruppen!

Er det muligt at finde et PCI kort med minimum 4MB ram som ikke er højere
end 7cm (2/3 standard højde også kaldet "low profile"), og som man kan få en
NT4 driver til.
Håber at nogen kan hjælpe da jeg sidder uhjælpeligt fast!

--
Mvh. John

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-10-06 09:48

-= JF =- priv wrote:

> [...]
> få en NT4 driver til.
> Håber at nogen kan hjælpe da jeg sidder uhjælpeligt fast!

Hvor måler du de 7 cm? Jeg har et PCI kort liggende her med en SIS 6326 chip
og 8 mb RAM. Det er 6,8 cm fra toppen af printet til underkanten af PCI
stikket.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 21-10-06 12:14

Lasse Jensen (fafler@gmail.com) kradsede følgende besked i
<4539deea$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk>

> Hvor måler du de 7 cm? Jeg har et PCI kort liggende her med en SIS
> 6326 chip og 8 mb RAM. Det er 6,8 cm fra toppen af printet til
> underkanten af PCI stikket.

Uden at være 100% sikker (det var en forespørgsel fra en kollega) er mit bud
at når kortet er monteret, så må det stikke 7 cm. op over bundkortet.
Har du drivere tin NT4 til dit kort, og er du evt. interesseret i at sælge
kortet?

--
Mvh. John

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-10-06 12:50

-= JF =- priv wrote:

> [...]
>

> Uden at være 100% sikker (det var en forespørgsel fra en kollega) er mit
> bud at når kortet er monteret, så må det stikke 7 cm. op over

Så lyder det jo til at være deromkring. Bagpladen til kortet er fuldhøjde,
men det kan ordnes med en nedstryger.

> Har du drivere tin NT4 til dit kort, og er du evt.
> interesseret i at sælge kortet?

Nej, men google siger at de findes. Det kan blive dit for 2 liter harboe
cola i netto og brevportoen.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 21-10-06 20:49

Lasse Jensen (fafler@gmail.com) kradsede følgende besked i
<453a096c$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk>

> Nej, men google siger at de findes.

Lyder fornemt!! Jeg sender beskeden videre til kollegaen!
Tak skal du have!!

>Det kan blive dit for 2 liter
> harboe cola i netto og brevportoen.

Så burde de fleste kunne være med

--
Mvh. John

Fra : -=JF=- arb

Dato : 23-10-06 08:02

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men google siger at de findes. Det kan blive dit for 2 liter harboe
> cola i netto og brevportoen.

Hej Lasse.

Har sendt dig en mail!

Mvh John