Graffikkort til AGP med passiv køling?
Fra : Johs32

Dato : 20-10-06 21:35

Hejsa jeg har et GF Ti4200 med 64MB RAM og tænkte det var på tide at
opgradere en smule.

Men det er et krav at man kan montere en passiv køler på kortet (har en
Zalman på mit nuværende Ti4200 så det siger ikke en lyd) at det er AGP, har
DVI ud og max koster 1000 kr.

Er der nogen som har et bud på et godt kort der opfylder ovenstående specs?

Mvh
Johs

Fra : Klaus Andersen

Dato : 22-10-06 12:18

"Johs32" <dfgdg@dsf.com> skrev i en meddelelse

> DVI ud og max koster 1000 kr.
> Er der nogen som har et bud på et godt kort der opfylder ovenstående
> specs?

Hej

Jeg er selv den lykkelige ejer af et HIS Radeon x1300 AGP - m. passiv køling

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=RX1300-AGP256&goto=productinfo&mainfunc=link

Det svarer ca. til et GF 7300 (vil jeg tro)

Mvh

KA

Fra : Kell Petersen

Dato : 31-10-06 12:13

Ellers er der www.connext3d.com

256 DDR2 ram er med ATI drivere DVI og tv out AGP x8
der er et 9550 kort koster vist ikke mange bass-øre nu ,, mellem 300-500,-

En stor passiv køler , fæstet med 3 plasik-tappe