Ikke mere ydelse efter skift fra GF6700 ti~
Fra : Janner

Dato : 19-10-06 16:22

Har netop monteret et ATI Rade on X1600 og installeret driverne fra Omega
.... inden da afinstallerede jeg de gamle Nvidia drivere fra mit skod Gforce
6700 kort. Men syntes ikke jeg får mere ydelse ... tvært imod nærmest.
Aldrig har BF kørt så ringe ... Er der noget jeg kan have gjort galt eller
anderledes ??

Tips ??

Noget man kan diwnloade for tjekke om det kører som det skal osv.

/Jan

Fra : Mads

Dato : 19-10-06 17:04

On Thu, 19 Oct 2006 17:21:34 +0200, "Janner"
<NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> wrote:

> [...]
>6700 kort. Men syntes ikke jeg får mere ydelse ... tvært imod nærmest.
>Aldrig har BF kørt så ringe ... Er der noget jeg kan have gjort galt eller

Hvem har dog også påstået at et X1600 skulle yde så meget bedre
end et GF6700? I de tests jeg har set ligger de nærmest side om
side og skiftes til at føre marginalt.

mvh Mads

Fra : Janner

Dato : 23-10-06 08:04

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Hvem har dog også påstået at et X1600 skulle yde så meget bedre
> end et GF6700? I de tests jeg har set ligger de nærmest side om
> side og skiftes til at føre marginalt.
>
> mvh Mads

Hej,

Hvor om alting er har jeg besluttet at benytte mig af mim retur ret ol
levere mit nye grafikkort tilbage...

Men hvorfor at kort er så anbefalelelsesværdigt i en prisklasse til max
1300-1600 kr ?

/Jan