Spillemaskine...
Fra : Morgan

Dato : 19-10-06 12:53

Hey!

Kender "vi" nogle butikker i københavnsområdet der forstår at
sammenbygge en gof spillemaskine. Har pt. en 2 år gammel 3,2 ghz Dell
maskine med noget Radeon 9800 Pro, men det spiller jo ingen vejne
nutildags.

Hvilket gfx kort skal man købe nutildags i prislejet 2000-2500 ?

Mvh Morgan

Fra : Claus Albæk

Dato : 19-10-06 13:35

Morgan wrote:
> [...]
> nutildags.
>
> Hvilket gfx kort skal man købe nutildags i prislejet 2000-2500 ?

Hej Morgan

I nævnte prisleje vil jeg anbefale dig et 7900GT kort...

Kender dersværre ikke nogen butikker, selvbyggeri er jo ikke så svært.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-10-06 15:41

Claus Albæk wrote:

> I nævnte prisleje vil jeg anbefale dig et 7900GT kort...
>
> Kender dersværre ikke nogen butikker, selvbyggeri er jo ikke så svært.

Står som rimeligt uvidende om alt det her, men jeg har set 7950GT på
edbpriser inden for det prisleje, er det så et bedre køb?

Mvh. Stefan

Fra : Morgan

Dato : 19-10-06 14:13

> I nævnte prisleje vil jeg anbefale dig et 7900GT kort...

Tak.

> Kender dersværre ikke nogen butikker, selvbyggeri er jo ikke så svært.

Nej, men efter at have bygget computere i snart 20 år har jeg lært at
det er bedre at få andre til det. Specielt andre der har et lager,
udskiftnings dele, og ikke mindst praktisk erfaring med lige præcis de
dele som skal sættes sammen. ;)

mvh Morgan

Fra : JP

Dato : 19-10-06 15:32

"Morgan" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Kender dersværre ikke nogen butikker, selvbyggeri er jo ikke så svært.

Nej, men efter at have bygget computere i snart 20 år har jeg lært at

Det må man da kalde selverkendelse, synd at det tog så lang tid.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-06 15:41

JP wrote:
> [...]
> det er bedre at få andre til det.
>
> Det må man da kalde selverkendelse, synd at det tog så lang tid.

Hehe.. tag ikke fejl af ham... husker ham som en duelig herre fra
dengang han huserede på Fido.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-06 15:40

Morgan wrote:

> [...]
> det er bedre at få andre til det. Specielt andre der har et lager,
> udskiftnings dele, og ikke mindst praktisk erfaring med lige præcis de

Er du ren server mand nu om dage morgan? tsk tsk... der var engang :)

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Morgan

Dato : 19-10-06 19:13

Claus Albæk (Kbh.) skrev:

> Hehe.. tag ikke fejl af ham... husker ham som en duelig herre fra
> dengang han huserede på Fido.

Hej Claus!

Ja! Fidonet det var sgu tider. ;) Jeg arbejder stadig med
infrastruktur, men nu er det alt fra ITIL process arbejde til design /
implementering. :) Men jeg gider sgu ikke stå og bygge PC'ere mere.
Der skal yngre kræfter til. ;)

Mvh Morgan

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-06 22:16

Morgan wrote:

> [...]
> infrastruktur, men nu er det alt fra ITIL process arbejde til design /
> implementering. :) Men jeg gider sgu ikke stå og bygge PC'ere mere.

Ah ja... videre i programmet..
Selv er jeg systemkonsulent... vi har service kontrakter hos en del
større spilelre.. TDC, Postdk, mærks osv... masser af dyrt HW og kasser
der fylder en container stykker. Det er udemærket.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Morgan

Dato : 20-10-06 09:53

> [...]
> større spilelre.. TDC, Postdk, mærks osv... masser af dyrt HW og kasser
> der fylder en container stykker. Det er udemærket.

Tjah, jeg er nu glad for at være selvstændig. ;) Jeg hold op hos TDC
i 2002. Har aldrig lavet så meget for så lidt i løn, i mit liv. suk.

Fra : Claus Albæk

Dato : 20-10-06 12:37

Morgan wrote:

> Tjah, jeg er nu glad for at være selvstændig. ;) Jeg hold op hos TDC
> i 2002. Har aldrig lavet så meget for så lidt i løn, i mit liv. suk.

haha... det lyder som en sang jeg har hørt før!
Jeg laver ca. intet til en ok løn dog... ønsker mig dog nogle flere
udfordringer... føler jeg går lidt i stå her, penge eller ej.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-10-06 20:00

"Claus Albæk" <claude@eugina.dk> skrev bl.a:

> haha... det lyder som en sang jeg har hørt før!
> Jeg laver ca. intet til en ok løn

Hvis chefen kigger med her, vil jeg tro at du hurtigt får noget mere at
bestille. F.eks. som fejemand på lageret

Mvh.

Karsten

Fra : Claus Albæk

Dato : 23-10-06 14:07

Karsten Jensen wrote:

> Hvis chefen kigger med her, vil jeg tro at du hurtigt får noget mere at
> bestille. F.eks. som fejemand på lageret

Det er der ingen fare for at jeg gør... De fleste teknikere på stedet
dangderer den, vi kører primært ambulance service så når der ikke er
fejl så er der heller ikke ngoet at lave. desuden ville det give dem
lidt hovedpine at skulle oplære vores rengøring til mit job. men :) kan
godt se hvad du mener...

Fra : Kim B.

Dato : 20-10-06 22:48

>Hey!

Kender "vi" nogle butikker i københavnsområdet der forstår at
sammenbygge en gof spillemaskine.<

Prøv www.datatel.dk , jeg handler personlig i deres forretning ved
folehaven.

Hilsen Kim

Fra : sls\(2770\)

Dato : 28-10-06 22:36

[...]

Hvis det kun er gfx kortet du skal opgradere vil jeg kigge på et 7800gs, da
dit bundkort sikkert har AGP port.