Test mellem NVIDIA GeForce 7900GS/7900GT/7~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 16-10-06 15:35

Jadav alle!

Findes der en test hvor de samliner flere kort, der i blandt:
NVIDIA GeForce 7900 GS
NVIDIA GeForce 7900 GT
NVIDIA GeForce 7950 GT

Jeg kan ikke finde ud at om det kan svare sig at købe et NVIDIA GeForce 7950
GT frem for de ander to!

M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Dr.Phil

Dato : 16-10-06 16:18

"Hans Nikolajsen" <jadav123@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> NVIDIA GeForce 7900 GT
> NVIDIA GeForce 7950 GT
>
> Jeg kan ikke finde ud at om det kan svare sig at købe et NVIDIA GeForce

Du kan jo prøvet at sætte dem op mod hinanden her...

http://www.tomshardware.com/graphics/charts/

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 16-10-06 18:40

Jadav alle!

Udemærket test (c:
Tak for tippet.

Næste spørgsmål:

Er der den store forskel på de forskellige fabrikater???
Inno3D Geforce 7950 GT
ASUS EN7950GT/HTDP
Club 3D NVidia 7950GT

Det ser ud til at de har de samme egenskaber DVI, HDTV, 550MHz, 512Mb osv.

Mvh.
Hans Nikolajsen