e-gsm og net monitor
Fra : rainer schoebe

Dato : 23-06-01 09:16

hej!

hvordan bliver kanalnumre fra e-gsm båndet vist i nokia net monitor?

her nede i tyskland har vi ingen operatør der bruger e-gsm, mens i
danskere har jo orange (mobilix) og telia med e-gsm.

hvor i danmark bruger orange (mobilix) allerede e-gsm?

på forhånd tak!

med venlig hilsen
--
rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de

Fra : Mich@el H.

Dato : 23-06-01 09:36

> hvor i danmark bruger orange (mobilix) allerede e-gsm?

Den første basestation i drift i det for Mobilix nye frekvensområde 900 Mhz.
Basestation 134 L1 står på Hjørringvej i Frederikshavn.

Mvh.

Michael H.

Fra : rainer schoebe

Dato : 23-06-01 10:58

Mich@el H. <michael-h@email.dk> wrote:

> Den første basestation i drift i det for Mobilix nye frekvensområde 900 Mhz.
> Basestation 134 L1 står på Hjørringvej i Frederikshavn.

hej, michael,

tak for det, men er der også nogle i de sydlige egne (sønderjylland)?

rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de

Fra : Mich@el H.

Dato : 23-06-01 11:52

> tak for det, men er der også nogle i de sydlige egne (sønderjylland)?

Nu bor jeg selv i Sønderjylland, og tror pt. ikke at der er nogen form for
GSM 900dækning med Mobilix/Orange endnu. Men hvis du har en stor interesse i
at vide hvor du kan finde en eGSM900 basestaion, ved jeg ikke om Orange evt.
kan være behjælpelig med info ? Men det er da helt sikkert forsøget værd at
sende dem en e-mail på info@orangedk.com

Mvh.

Michael H.

Fra : ®.@.Nielsen.