dfm.molnit.com
Fra : DieselPower

Dato : 22-06-01 23:07

Hej Alle,
Så er der nyt navn på siden med billeder af os :) det er nu
http://dfm.molnit.com

Jeg har indsat de sidste billeder som jeg har fået tilsendt (Undskyld
vente tiden) men nu skulle alle som jeg har fået tilsendt være kommet op.

Men i kan stadig bare sende løs :) der er masser af plads til billeder
endnu :)

VH
Lars Molnit...

P.S. De der MC-revy billeder som er på nettet... hvor gamle skal de være
for at det er fuldt lovligt at lægge dem på ens hjemmeside ???? tænkte på
når jeg for min Server her i næste mdr... måske at lave et katalog på siden,
hvor man kan slå de forskellige maskiner op :) eller lignende... så slipper
man for at hente samtlige billeder ned :)