Extremt, er det virkeligt??
Fra : Anders XX

Dato : 22-06-01 22:50

Hej Jeg så noget virkelig ekstremt hos en af mine venner, der har en samling mpg-filer.
Det jeg så var en køn ung pige der samlede greb en lort efter en anden havde skidt hende i
hånden. Pigen puttede lorten i munden, tyggede grundigt og slugte det meste. Noget spyttede hun
ud i sine hænder, æltede det for derefter igen at putte det i munden og afslutningsvis sluge
det hele. Det mest utrolige var at hun stønnede af ophidselse!!

Det så ikke ud til at være filmtrick, kan det virkelig være sandt at nogle piger kan lide sådan
noget?? Jeg kan godt lide SM rollespil hvor jeg er S, hvad der egentlig rystede mig var at
selvom det virkede bizart, var faktisk det at idet hun virkede som en pige der bogstaveligt gik
med til alt ja så blev jeg da egentlig tændt af det, i fantasien.

Hvad siger I til sådan noget, eksisterer der virkelig nogen mennesker der kan nyde sådan noget?

Anders XX

Fra : FreYa

Dato : 23-06-01 11:14

Fri, 22 Jun 2001 23:50:15 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev Anders
XX <axx_nospam@hotmail.dk>:

>Hvad siger I til sådan noget, eksisterer der virkelig nogen mennesker der kan nyde sådan noget?

Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om. Til gengæld tvivler jeg
kraftigt på ægtheden af den film du har set. Hvis der var klippet i
den, kan du roligt regne med at det bare var et studenterbrød hun
guffede i sig. I modsat fald har hun sikkert scoret _kassen_ på at
medvirke.

Og lige for en god ordens skyld: støn i porno er ikke en garanti for
at de medvirkende nyder hvad de gør.

Men fantasien (din) er jo ægte nok alligevel, og det KAN jo være at
det klip du så, var en af undtagelserne, så jeg håber da ikke at jeg
har ødelagt alle dine illusioner ;)
--
Freya

Fra : FlowerLady'sAssistan~

Dato : 24-06-01 20:46

FreYa <freya@mailto.dk> wrote in message

> [...]
> kraftigt på ægtheden af den film du har set. Hvis der var klippet i
> den, kan du roligt regne med at det bare var et studenterbrød hun

Det er ikke sikkert. Der _findes_ faktisk folk der nyder smager af
lort. Og scat film er sjældent manipulerede.

> I modsat fald har hun sikkert scoret _kassen_ på at medvirke.

Heller ikke sikkert.

> Og lige for en god ordens skyld: støn i porno er ikke en garanti for
> at de medvirkende nyder hvad de gør.

Nej, ikke i konventionel porno ihvertfald. Men når det gælder de mere
extreme former er de medvirkende oftest folk der i forvejen har
tilbøjeligheden. Men det er naturligvis svært at forstå. Ville du æde
en lort for en tusindlap? Nej vel? Folk der _vil_ er sædvanligvis
VILDE efter at medvirke i den slags film og betalingen er oftest
minimal i forhold til det honorar en kvinde får for en analsex scene i
en almindelig pornofilm.

> Men fantasien (din) er jo ægte nok alligevel, og det KAN jo være at
> det klip du så, var en af undtagelserne, så jeg håber da ikke at jeg
> har ødelagt alle dine illusioner ;)

Og jeg håber ikke jeg har ødelagt dine, Freya!

---
The flowerlady's assistant.

Just a grain of sand on the winds of time.

Fra : FreYa

Dato : 24-06-01 20:53

24 Jun 2001 12:46:12 -0700, i dk.snak.seksualitet, skrev
assistant@allofyourgodsaredead.com (FlowerLady'sAssistant):

>Det er ikke sikkert. Der _findes_ faktisk folk der nyder smager af
>lort.

Ja, som jeg indledte med: "Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om".
--
Freya

Fra : FlowerLady'sAssistan~

Dato : 25-06-01 01:55

FreYa <freya@mailto.dk> wrote in message news:<14hcjtg6mkpmi0lnf89tqlgbk3tt0uve1c@4ax.com>...
> 24 Jun 2001 12:46:12 -0700, i dk.snak.seksualitet, skrev
> assistant@allofyourgodsaredead.com (FlowerLady'sAssistant):

Hej igen!

Mjah, men du sagde osse:

> [...]

Det var det jeg kommenterede. Og alt det andet som du ikke citerede.
Scat-film er YDERST sjældent manipulerede. Faktum. Virkelig.

---

Fra : FreYa

Dato : 25-06-01 05:50

On 24 Jun 2001 17:54:37 -0700, assistant@allofyourgodsaredead.com
(FlowerLady'sAssistant) wrote:

Hej hej ;)

> [...]

Ja, det sagde jeg, og havde for en god ordens skyld heller ikke
klippet det fra i mit forrige svar ;)

>Det var det jeg kommenterede. Og alt det andet som du ikke citerede.
>Scat-film er YDERST sjældent manipulerede. Faktum. Virkelig.

Men når jeg nu skrev at jeg slet ikke er i tvivl om at der _findes_
mennesker der nyder det, så er det jo i sig selv en indikation om, at
der vil være mennesker der stiller op til den slags af lyst. Hvorvidt
hovedparten af den slags film er manipulerede eller ej skal jeg lade
være usagt. Jeg har set en enkelt hvor jeg ikke var i tvivl om
ægtheden, og en hvor jeg ikke var i tvivl om at det var fake.

Faktum er at vi ikke kan vide med sikkerhed hvad der er hvad. Men dit
svar til mig bærer præg af, at du tror at grunden til min tvivl skal
findes i at det er noget jeg finder så modbydeligt, at jeg ikke for
alvor kan tro på at der findes mennesker med lyster til den slags, på
trods af at jeg indledte med at skrive det modsatte.

Derfor klippede jeg resten fra, for jeg er faktisk totalt indifferent
overfor det. Jeg finder det ikke tændende, men heller ikke
frastødende. Jeg kan simpelthen ikke se den store sensation ved at æde
lort.
--
Freya

Fra : FlowerLady'sAssistan~

Dato : 25-06-01 13:14

FreYa <freya@mailto.dk> wrote in message news:<qrfdjt4744aab5ltkr61vhgtrn6mid3mdk@4ax.com>...

> Faktum er at vi ikke kan vide med sikkerhed hvad der er hvad. Men dit
> svar til mig bærer præg af, at du tror at grunden til min tvivl skal
> findes i at det er noget jeg finder så modbydeligt,

Nej, det tror nu jeg ikke. Men du gav nogen fejlagtige oplysninger,
som jeg rettede. Can you handle it?

> [...]
> overfor det. Jeg finder det ikke tændende, men heller ikke
> frastødende. Jeg kan simpelthen ikke se den store sensation ved at æde

Betingelsen for at man finder noget tiltrækkende, er nogen gange at
man egentlig finder det frastødende. To sider af samme sag.

---

Fra : FreYa

Dato : 25-06-01 13:28

25 Jun 2001 05:14:25 -0700, i dk.snak.seksualitet, skrev
assistant@allofyourgodsaredead.com (FlowerLady'sAssistant):

>Nej, det tror nu jeg ikke. Men du gav nogen fejlagtige oplysninger,
>som jeg rettede. Can you handle it?

Bemærk lige at mit indlæg ikke indeholdt ord som: "Faktum" og
"Virkelig". Det var ikke et *oplysende* indlæg, jeg tillod mig endda
at udtrykke tvivl, så du har ikke noget at komme efter. Dette er et
debat-forum, ikke en sex-brevkasse.

Det er sikkert derfor.

--
Freya

Fra : FlowerLady'sAssistan~

Dato : 25-06-01 17:27

> Det var ikke et *oplysende* indlæg,

Men det var mit.

---

The flower lady's assistant.

I'm your boyfriend now Nancy.

Fra : FreYa

Dato : 25-06-01 18:32

25 Jun 2001 09:26:50 -0700, i dk.snak.seksualitet, skrev
assistant@allofyourgodsaredead.com (FlowerLady'sAssistant):

>Men det var mit.

Dokumentation, tak. Nej, vel? Du kan kun gætte, ligesom jeg ;)

Du undgår at spilde min tid hvis du, istedet for at gætte dig til
indholdet i mit indlæg, evt. nedlod dig til at læse hvad der rent
faktisk stod.

Vi tager den en gang til for Prins Knud.

Jeg skrev:
"Hvis der var klippet [...]" (i omtalte film).

Altså _hvis_ der er klippet er der stor sandsynlighed for at det er
fake. Du, som tydeligvis er ekspert på området, burde vide, at man
netop ikke vil risikere at skeptikere (som feks. moi ;)) og hardcore
fans af genren, vil kunne anfægte ægtheden af en sådan film, og derfor
vil man naturligvis undgå klipning på steder hvor det kunne se
mistænkeligt ud og give anledning til spekulationer om hvorvidt man
ser the real thing, eller ej.

--
Freya

Fra : FlowerLady'sAssistan~

Dato : 26-06-01 10:59

FreYa <freya@mailto.dk> wrote in message news:<oatejt889bv3qq02benheeo2uku1uolics@4ax.com>...
> 25 Jun 2001 09:26:50 -0700, i dk.snak.seksualitet, skrev
> assistant@allofyourgodsaredead.com (FlowerLady'sAssistant):

> Dokumentation, tak. Nej, vel? Du kan kun gætte, ligesom jeg ;)

Mjah, men der findes nogen "gæt" der er mere kvalificerede end andre,
og tættere på virkeligheden. Hvis jeg nu fortalte dig om min
beskæftigelse i pornobranchen gennem 15 år, samt om min perverse
forkærlighed for de extreme former, så ville du måske tage mine ord
for gode varer. Måske ikke. Det afhænger af din evne til at tøjle din
stædighed og påståelighed, ikke min evne til at læse.

> Du undgår at spilde min tid hvis du, istedet for at gætte dig til
> indholdet i mit indlæg, evt. nedlod dig til at læse hvad der rent
> faktisk stod.

Fremragende, iøvrigt. Når lille Sofie spørger i gruppen om hun får
AIDS af at slikke hendes HIV-smittede kærestes pik, og jeg så råder
hende til at kaste sig ud i det og glemme alt om kondomer, så kan jeg
argumentere med, at det jo ikke er en sexbrevkasse, men en
diskussionsgruppe. Anything goes.

> Vi tager den en gang til for Prins Knud.
>
> Jeg skrev:
> "Hvis der var klippet [...]" (i omtalte film).

Du kan ikke lave en film uden at "klippe".

> [...]
> vil man naturligvis undgå klipning på steder hvor det kunne se
> mistænkeligt ud og give anledning til spekulationer om hvorvidt man

Her er jeg enig. Det var en af pointerne. Scat film ER yderst sjældent
manipulerede. Til dels af samme grund. Der er ganske simpelt ikke
penge nok i nævnte kategori, til at nogen vil fake det for at score
kassen. Folk der laver denne slags film er oftest idealister. I
enkelte tilfælde - provokatører.

Assistenten.

Fra : FreYa

Dato : 26-06-01 15:02

26 Jun 2001 02:58:54 -0700, i dk.snak.seksualitet, skrev
> [...]

>hende til at kaste sig ud i det og glemme alt om kondomer, så kan jeg
>argumentere med, at det jo ikke er en sexbrevkasse, men en

Naturligvis kan du det. Og så vil jeg (som jeg altid plejer at gøre
;)) minde om, at på www, og Usenet, er man ganske enkelt nødt til at
tænke selv, og ikke tage alt for gode varer. Hvadenten det gælder
ægtheden af pornofilm eller kvaliteten af "gode" råd.
--
Scepticl

Fra : Niels W

Dato : 27-06-01 18:04

> Det er ikke sikkert. Der _findes_ faktisk folk der nyder smager af
> lort. Og scat film er sjældent manipulerede.

Hej jeg kommer sammen med en pige der er meget åben over for mange
ting. Hun har bla. ofte på eget initiativ slikket min pik efter jeg har
røvpulet hende, og den var temmelig brun indtil hun var færdig.
De første par gange blev jeg ret rystet, men indrømmet idag syntes jeg
der er frækt.

Niels W

Fra : Chokmah

Dato : 29-06-01 07:03

"Niels W" <nw@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> røvpulet hende, og den var temmelig brun indtil hun var færdig.
> De første par gange blev jeg ret rystet, men indrømmet idag syntes jeg

Kyssede i så med tunge lige bagefter ?
MvH
Bo

Fra : Niels W

Dato : 29-06-01 22:53

> Kyssede i så med tunge lige bagefter ?
> MvH
> Bo

Nej, jeg må med skam erkende at jeg er langt mere sart end hende, hvilket jeg ikke håber lyder
egoistisk

Niels W

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 30-06-01 02:20

On Fri, 29 Jun 2001 23:52:36 +0200, Niels W <nw@get2net.dk> wrote:

>Nej, jeg må med skam erkende at jeg er langt mere sart end hende, hvilket jeg ikke håber lyder
>egoistisk

nej det lyder nærmest som du er lidt i konflikt med dig selv - hvilket
i sig selv ikke udløser de ringste erotiske oplevelser på vejen i mod
the final frontier ... mine fantasier ville da også med ratte omsat
fra terori til praksis få mig lukket permanent inde .. med alt det
legale nervemedicn og mere til som kan udskrives og dorseres :)
MvH
Bo

Fra : Peter Matzon

Dato : 30-06-01 20:58

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift med 999> wrote in message news:<9hh5kc$584$1@news.inet.tele.dk>...
> "Niels W" <nw@get2net.dk> wrote in message
>
> Kyssede i så med tunge lige bagefter ?

Det kunne jeg og min kæreste godt finde på , det er nemlig lige os.
Det er kanonfedt at føle sig fri af den slags sociale normer. Det har
resulteret i en langt større åbenhed , både med hensyn til det
sexuelle men også med hensyn til toiletbesøg , prutter o.s.v

Kender I det? Jeg har altid følt at det var enormt pinligt når jeg
blev taget i at pille næse for ex. men det er enormt fedt at blive
elsket og accepteret for den man er , om man så spiser bussemænd eller
piller sig i røven.

Vh. Peter

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 30-06-01 22:28

On 30 Jun 2001 12:58:08 -0700, petermatzon@yahoo.dk (Peter Matzon)

>Det kunne jeg og min kæreste godt finde på , det er nemlig lige os.
>Det er kanonfedt at føle sig fri af den slags sociale normer.

ahhh nu tror jeg du er ude på dybt vand med begrebs forvirng - at man
skulle kunne æde afføring sammen med guld korn til morgenmad - at det
skulle gøre en til jordens mest liberale menneske vil jeg menne er en
sandhed med modifikation - grunden til man sædvaneligtvis ikke går
rundt og æder afføring er at der i reglen er tale om den bakteria
kulture der findes i ekskrementet - kan gøre en temligt dårlig da
f.eks alt der bliver sorteret far i lever osv komme fortrinsvis ud
igenem afføring - så det er ikke bare noget kirken og det små
borgelige sløv sind har trugget ned over hovedte på folk - men en
temligt praktisk reaktion fra naturens hånd lige som du f. eks heller
ikke kaster dig ind i en brændene bål i 15 minutter.

> Det har
>resulteret i en langt større åbenhed , både med hensyn til det
>sexuelle men også med hensyn til toiletbesøg , prutter o.s.v

dte fordre nok man er hæmet mht sligt fra obvægst opdragelse og føler
en trang til at blive løs sat fra denne hemmelse.
hvis man ikke føler det er noget problem - så tror jeg først dte er et
problem hvis man pronto føler man skal skide & ræbe ved en hver guds
given lejlighed for at være *fir* så er det jo tæt på at man er hæmet
ja slave af sin egen frihed
forsår du ?

jeg betragter mig selv som et meget åbente & liberalt menneske med det
forbehold at jeg er homofob - men sådan har alle jo noget også er det
ldit nemmer at beslutte sig for det ind at gå rundt i uvsihed :)

>Kender I det? Jeg har altid følt at det var enormt pinligt når jeg
>blev taget i at pille næse for ex.

nej...

>men det er enormt fedt at blive
>elsket og accepteret for den man er , om man så spiser bussemænd eller
>piller sig i røven.

tanken lyder da principelt yndige - men ved nærmer efter tanke tror
jeg kun slig adfærd - er et uftryg for at man af natur er utroligt
hæmmet og konsatant skal bekræftiges i at det ikke er tilfældet.
men hvis 2 mennesker kan have glæde af det ... jamne så fred være med
dem.
MvH
Bo