Canal+
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 19:33

Hejsa,

Håber at dette er det rigtige forum...

Jeg abonnerer på Canal+ - og mener at have læst i sidste nye
Canal+-magasin - at de vil sende en ny gyser-serie. Jeg mener at den skulle
starte på onsdag - men jeg kan ikke finde mit blad - og kan heller ikke
finde noget i nogen tv-guider. Måske er jeg blind?
Det skulle vist være en ny serie som er lavet at forskellige forfattere og
instruktører hver gang. Lidt alá Twilight Zone, Tales From The Crypt osv...
Jeg vil nødig gå glip af serien, idet er jeg håbløs horrorfan - så jeg håber
at der er en herinde, der ved noget om hvornår og hvor serien starter?

Mvh John

Fra : No Humor Man

Dato : 15-10-06 19:54

John wrote:
> [...]
> at der er en herinde, der ved noget om hvornår og hvor serien starter?

Er det Masters of Horror serien?

Sorry, ved ikke hvor eller hvornår den starter... ville bare lige høre
om det nu var den.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-06 19:35

> Er det Masters of Horror serien?

Det lyder helt rigtigt ja - nu har jeg lidt at søge efter - tak

Mvh John

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-06 20:03

"John" <uioshdf> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv... Jeg vil nødig gå glip af serien, idet er jeg håbløs horrorfan - så
> jeg håber at der er en herinde, der ved noget om hvornår og hvor serien

Har ikke hørt et pip om det, men har du set på hjemmesiden? Og så er det da
med at være oppe på dupperne i den kommende uge på tv2 zulu, der har
horroruge.

mvh
Kim