/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Bedarbejderbredbånd fra TDC, hvad siger i ~
Fra : Peter D.


Dato : 19-09-06 12:22

Hej.

Vi er blevet tilbudt medarbejderbredbånd fra TDC, og det er jo sikkert fint
nok ??

Mit spørgsmål er så nu:
Hvilke faldgrupper er der mht. medarbejderbredbånd ??
Vi har i øjeblikket Tele2 med bærelinie (rå kobber), men kan man også lave
TDC medarbejderbredbånd på en bærelinie ??

Jeg regner med at vi modtager en masse flere informationer, men grunden til
at jeg spørger her, er at vi skal beslutte os ret hurtigt, noget med en
kanpange der løber i øjeblikket, og hvis i svare negativt i forhold til de
ovenstående spørgsmål, så er der ingen grund til at vi læser mere om det....

--
Peter



 
 
Jesper Lund (19-09-2006)
Kommentar
Fra : Jesper Lund


Dato : 19-09-06 20:07

Peter D. wrote:

> Mit spørgsmål er så nu:
> Hvilke faldgrupper er der mht. medarbejderbredbånd ??

Typisk længere opsigelse, da opsigelsen skal ske overfor arbejdsgiveren,
efter dine aftaler med denne. Derudover kommer du ikke i betragtning til
opgraderingstilbud som 2Mbit->4Mbit, og i hvert fald ikke i samme grad
som de almindelige privatkunder. Åbningstiderne til support er muligvis
også lidt anderledes? (det fremgår af www.tdc.dk somewhere).

Teknisk set er det samme produkt som privat bredbånd (dog er du vist
afskåret fra alt over 2Mbit p.t.?). Du betaler bare mindre pga.
skattefidusen...

I dit tilfælde får du TDCs produkt i stedet for Tele2. Det vil jeg
betragte som en stor fordel

--
Jesper Lund



Peter D. (20-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter D.


Dato : 20-09-06 13:31

Hej.

> I dit tilfælde får du TDCs produkt i stedet for Tele2. Det vil jeg
> betragte som en stor fordel

Vi har i alle de år (8-9 år ??) vi har haft Tele2, aldrig haft problemer med
dem overhovedet......
- og grunden til at vi overvejer at skifte er at vi spare omkring 100.-/md.
selv om vi får en dobbelt så hurtig forbindelse....

Vi har nu heller aldrig haft brug for at tale med Tele2 om noget, så måske
er det derfor vi har en god oplevelse af Tele2 ??

Problemerne, og sjovt nok, rigtig mange af dem, har vi først fået med Tele2
her for et par måneder siden hvor vi valgte at droppe fastnet-telefonen
(ISDN) til fordel for Voip hos en anden udbyder.....
- hold da helt op hvor det har givet problemer, og det er vel ikke
overraskende at det stadig ikke er fuldt udført fra Tele2´s side.....

Men disse problemer (porteringsproblemer mv.) som vi oplever i denne
forbindelse, er ikke stort anderledes end hvad vores nye Voip udbyder siger
at de oplever med andre leverandøre......
- så det er nok ret generelt at man gør alt for at gøre det så besværligt
(og dyrt) for kunden at skifte udbyder, og dermed måske slippe for at miste
en kunde...

--
Peter



Peter D. (21-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter D.


Dato : 21-09-06 19:35

Hej.

Ok, vi har tilmeldt os, så må vi se hvad der sker....

--
Peter



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste