Hej.
> I dit tilfælde får du TDCs produkt i stedet for Tele2. Det vil jeg
> betragte som en stor fordel
Vi har i alle de år (8-9 år ??) vi har haft Tele2, aldrig haft problemer med
dem overhovedet......
- og grunden til at vi overvejer at skifte er at vi spare omkring 100.-/md.
selv om vi får en dobbelt så hurtig forbindelse....
Vi har nu heller aldrig haft brug for at tale med Tele2 om noget, så måske
er det derfor vi har en god oplevelse af Tele2 ??
Problemerne, og sjovt nok, rigtig mange af dem, har vi først fået med Tele2
her for et par måneder siden hvor vi valgte at droppe fastnet-telefonen
(ISDN) til fordel for Voip hos en anden udbyder.....
- hold da helt op hvor det har givet problemer, og det er vel ikke
overraskende at det stadig ikke er fuldt udført fra Tele2´s side.....
Men disse problemer (porteringsproblemer mv.) som vi oplever i denne
forbindelse, er ikke stort anderledes end hvad vores nye Voip udbyder siger
at de oplever med andre leverandøre......
- så det er nok ret generelt at man gør alt for at gøre det så besværligt
(og dyrt) for kunden at skifte udbyder, og dermed måske slippe for at miste
en kunde...
--
Peter