GPZ900
Fra : Poul Mariegaard Kris~

Dato : 22-06-01 22:41

Hej, så er der igen handlet MC her i hytten, men lyden er under al kritik,
er der nogen der har erfaringer med en god 4 i en til en Kawazaki GPZ 900
årgang 87???
poul
der med en Rombo har rigelig lyd i fzr 600én

Fra : Armand

Dato : 23-06-01 10:39

Poul Mariegaard Kristensen <p.mariegaard@post.tele.dk> skrev i en
> Hej, så er der igen handlet MC her i hytten, men lyden er under al
kritik,
> er der nogen der har erfaringer med en god 4 i en til en Kawazaki GPZ
> 900 årgang 87???

Nope!
Selv efter 110.000 på ryggen af min tidligere 900'er Ninja, er 4-1'er
lige netop det eneste som jeg ikke kan snakke med om!

Og dog:
Henrik Lynnerup købte et Marving-anlæg i panik da de originale brændte
af, og med det tabte han mere end 10 Hk - Selv efter en grundig
rulning/inddysning =
Og dét er lyden vel ikke værd??

--
Armand.

Fra : HKL

Dato : 23-06-01 15:58

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h1p2b$1ic9$3@news.cybercity.dk...

> [...]
> Henrik Lynnerup købte et Marving-anlæg i panik da de originale brændte
> af, og med det tabte han mere end 10 Hk - Selv efter en grundig

JAJA, det er rigtigt....MEN, jeg skiftede det ud med et andet Marving anlæg
som gav mig 3HK fra standard og en FED lyd
Jeg fik mit Marving billigt hos MiniMotor i Kolding, der er to typer en 4i1
som æder HK og en 4i2i1 - det er denne model du skal have.

/Henrik, GPZ900 - snart på vej til Assen