Kill Bill: The Chronological Edit / privat~
Fra : Peter Heide

Dato : 15-10-06 01:49

Wooooooahh !

Kill Bill 1 og Kill Bill 2 incl. deleted scenes i kronologisk edit.

Såvidt jeg kan se har gutten SW brugt den japanske
udgave af Kill Bill 1 . Han har simpelthen lavet sit eget mix
af filmene, ligesom Kubricks "The Shining" fik den samme
omgang sidste år , og lagt dem ned på DVD i en 4 timers
udgave.

Skal siges at jeg foretrækker originalen. Men et frisk
ide at sådan lave sin egen version af sin ynglingsfilm.

Personlig kunne jeg godt tænke mig at give den første
Pusher en ordentlig omgang i mixeren. Når jeg har
fået fat i diverse programmer , saa skal der sata'me skæres
og klippes, så alt overflødigt snask ryger på gulvet.

Så piger og drenge ; kom i gang . Brug efterårsferien
til noget kreativt og fornuftigt. Få fat i dette program
og lav jeres egen udgave af fave filmen :

InterVideo WinDVD Creator 3

Fra : Peter Heide

Dato : 15-10-06 02:09

Kunne også godt tænke mig at lave min egen, helt private, udgave
af Festen. Der er ca. 1 times fraklippet scener (i Dogme boksen )
som kan proppes ind i filmen så det bliver en 2.30 timers version.

Holdakjæften hvor er jeg fyldt med gode ideer.

Fra : Optimus Prime

Dato : 16-10-06 08:58

Peter Heide skrev:
> Holdakjæften hvor er jeg fyldt med gode ideer.

Ja lige borset fra at klippe i pusher - den er da perfekt som den er ?!?

Fra : Stig Holmberg

Dato : 15-10-06 12:50

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af filmene, ligesom Kubricks "The Shining" fik den samme
> omgang sidste år , og lagt dem ned på DVD i en 4 timers

Hvor kan man så købe disse DVDer?

Er specielt interesseret i The Shining.

En Google søgning gav umiddelbart ikke noget.

Mvh. Stig

Fra : Peter Heide

Dato : 15-10-06 13:43

"
> Hvor kan man så købe disse DVDer?
>
> Er specielt interesseret i The Shining.
>
> En Google søgning gav umiddelbart ikke noget.

Jeg fik mit eksemplar via en Kubrick fan-klub. Så der evar
ingen penge omkring leveringen ( det samme gælder Kill Bill)

Prøv diverse torrent eller p2p. eBay sælger dem også til tider,
hvilket er noget forbandet svineri imho.

Ang. Kubrick ; hold dig fra den. Den er rædselsfuld. Alt musikken
er blandt andet udskiftet med "rigtig" gysermusik ala Fredag d. 13ende
og sårn. Selve filmen har tossen kraftigt beskåret så alt, hvor der ikke
er rigtig action , er klippet fra. Blandt andet hele indledningen inden
hotellet kommer ind i billedet er væk.

Kill Bill Remix er lavet med respekt. Den dér Shining burde give
en nedfrysning og et øksehug til gerningsmanden som tak !

Fra : Stig Holmberg

Dato : 15-10-06 20:47

> "

> Jeg fik mit eksemplar via en Kubrick fan-klub. Så der evar
> ingen penge omkring leveringen ( det samme gælder Kill Bill)

Har denne Kubrick klub en hjemmeside? eller hvordan kontakter man dem?

> Prøv diverse torrent eller p2p. eBay sælger dem også til tider,
> hvilket er noget forbandet svineri imho.

ok, prøver det.

> [...]
> og sårn. Selve filmen har tossen kraftigt beskåret så alt, hvor der ikke
> er rigtig action , er klippet fra. Blandt andet hele indledningen inden

Tak, så er jeg hermed advaret, jeg tænkte det måske var noget guf man ikke
havde set før, fraklip, længere version etc., netop The Shining har været
udgivet i flere versioner, jeg har bare den almindelige nyeste DVD med
danske subtitles, men jeg husker at have set en version i biffen for mange
år siden hvor der var mere med.

Samme med 2001, husker scener og klip der ikke er på min DVD.

> Kill Bill Remix er lavet med respekt. Den dér Shining burde give
> en nedfrysning og et øksehug til gerningsmanden som tak !

Ja, at "remixe" film er nok ikke helt så let som at gøre det samme med
musik!

Mvh. Stig

Fra : Silver

Dato : 16-10-06 16:13

> Personlig kunne jeg godt tænke mig at give den første
> Pusher en ordentlig omgang i mixeren. Når jeg har
> fået fat i diverse programmer , saa skal der sata'me skæres
> og klippes, så alt overflødigt snask ryger på gulvet.

Så er der jo kun 5 minutters rulletekster tilbage?.....

;)