Heroes of Might & Magic V hakker
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 01:45

Hej folkens

Jeg har siddet og spillet lidt HOMM5. Min CPU er en Atlon 2400+ der er
clocket noget i retning af 2900+

Jeg havde et ATI 9800SE der var låst op så det ydede som en 9800 Pro. HOMM
hakkede en del, så jeg tog det som et tegn på at mit gamle trofaste
grafikkort trods alt var blevet ældre. Jeg købte derfor i stedet en GeForce
7600GT. Det er clocket til 600/1600MHz, men spillet hakker stadig. Specielt
når jeg zoomer helt ud i områder med mange træer. Der er faktisk ikke den
store forskel om jeg kører i 640x480 low detale eller 1200x1024 Very High
Detale.

Kan det virkelig passe at en Athlon64 2900+ er for lille?
Er der nogen med samme grafikkort eller der omkring der kan spille det uden
at det hakker?

Når det er helt galt for jeg noget jeg vil tro ligger omkring 3-4 FPS. Så
skal man jo have en Core Duo Extreeme for at det flyder!?

P.s. Jeg har 1Gb PC3200 Dual Channal ram

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Esben

Dato : 15-10-06 02:59

"Ole Frederiksen" <baltzer[SNABELA)mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan det virkelig passe at en Athlon64 2900+ er for lille?
> Er der nogen med samme grafikkort eller der omkring der kan spille det

Jeg har spillet det på en p4 2,6/1GB/GF6800-128 og det kørte nogenlunde.
Vinklen man ser på landskabet med har rigtig meget at sige, har du stillet
pov til den størst mulige vinkel?

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 22:33

"Esben" <esben@gruf.LAND> wrote in message

> Jeg har spillet det på en p4 2,6/1GB/GF6800-128 og det kørte nogenlunde.
> Vinklen man ser på landskabet med har rigtig meget at sige, har du stillet
> pov til den størst mulige vinkel?

Ja, det værste jeg kan byde den er mange træer, zoom helt ud og kameraet så
skåt som muligt. Så er der jo også flest muligt ting der skal tegnes.

M.v.h. Ole Frederiksen