Sports MC venner
Fra : Moller

Dato : 22-06-01 22:09

Davs

Nu skal det ikke lyde som en kontaktannonce, men jeg søger kontakt med
andre der kører på sportsmaskiner i Sønderjylland. Alle MC'ister i min
vennekreds kører Virago, Bol-d'or osv. Ikke fordi der er noget galt i
det, men det er jo lidt sjovere at køre sammen med andre
sportsmaskiner - og interesserede i sportsmaskiner.

--
Jens Møller, Kruså
Kawa ZX-6R Ninja

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-06-01 22:28

"Moller" <moller@[NOSPAM]nospam.dk> skrev i en > Jens Møller, Kruså
> Kawa ZX-6R Ninja
> moller@[NOSPAM]nospam.dk
> ved e-mail; fjern [NOSPAM]

Hov hov... nu bliver jeg jo helt forvirret.. Moller plejer at være Diesel
power fra albertslund *g*

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR 250

Fra : Armand

Dato : 23-06-01 10:55

Tommy Fer <Fer@cool.dk> skrev i en

> Hov hov... nu bliver jeg jo helt forvirret.. Moller plejer at være
Diesel
> power fra albertslund *g*

Jup!

Men eftersom at jeg ikke kan finde ét eneste indlæg fra en anden
"Moller"
indenfor den seneste måneds 4½ tusinde indlæg , så er Jens rigeligt
undskyldt!
Bruger/brugte Moller(1) forøvrigt navnet som afsender? Er det ikke Lars
Molnit AKA Dieselpower vi taler om??

Til Jens!
Der er ikke noget decideret domain-halløj i nyhedsgrupperne; men
eftersom der (måske) allerede er en der kalder sig Moller her, vil det
gavne
overblikket og derfor såvel dig som den anden Moller at du som
sidst-ankommen bruger et andet navn :-/
Men afvent lige og se om den hidtidige Moller overhovedet kommer til at
røre på sig fremover!

Og forøvrigt: Velkommen i denne flok sludrechatol'er! Men du har måske
været på som "smuglæser" igennem længere tid?

--
Armand (sludrechatol # 1 eller 2)

Fra : Jens Møller

Dato : 23-06-01 13:06

On Sat, 23 Jun 2001 11:54:48 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
>
>Og forøvrigt: Velkommen i denne flok sludrechatol'er! Men du har måske
>været på som "smuglæser" igennem længere tid?

Tak !
Jeg har dog været "smuglæser" her meget længe, men har egentlig aldrig
haft noget at bidrage med, så holder jeg hellere min kæft.
Nu har jeg ændret min "user & systemprofile" så denne misforståelse
kan undgåes.
Jo, nu det bliver bragt op her kan jeg godt huske at jeg har set en
anden "Moller", og også at det er i denne gruppe. Men det er længe
siden, så enten er det længe siden at "Moller" er blevet brugt sidst
eller også her jeg ikke kikket ordenligt efter. Pleease forgive me !

MEN det rokker ikke ved at der kan være kedeligt at køre alene !

--
Jens Møller
Kawa ZX-6R Ninja

Fra : Tommy Fer

Dato : 23-06-01 16:32

Hejsa

Sorry... det her indlæg er vist blevet helt misforstået.. det skulle kun
være læst som en joke... der var da både smiley og *g*

moller, hedder han i daglig tale for os der kender Lars Molnit aka diesel
power...

sorry hvis jeg har skabt nogen misfornøjelse hos nogen

Hmm, måske skulle jeg til at kalde mig Armand *g*

Tommy Armand Fer Christensen
Suzuki GSXR 250

Fra : Jens Møller

Dato : 23-06-01 22:54

On Sat, 23 Jun 2001 17:31:35 +0200, "Tommy Fer" <Fer@cool.dk> wrote:

> [...]
>power...
>sorry hvis jeg har skabt nogen misfornøjelse hos nogen

Det har det bestemt ikke, i hvertfald ikke hos mig, tværtimod

- skulle have været ude at lufte Ninjaen på en Sct Hans tur, men faldt
i en flaske MacAllan, såe..... godnat

--
Jens Møller, Kruså
Kawa ZX-6R Ninja

Fra : Armand

Dato : 23-06-01 23:33

> [...]
kender
> Lars Molnit aka diesel power...
> sorry hvis jeg har skabt nogen misfornøjelse hos nogen

Næh :-/
Jeg tror at denne sag gled let igennem

> Hmm, måske skulle jeg til at kalde mig Armand *g*
> Tommy Armand Fer Christensen

Jeg har da også et par brødre, som jeg kan kaste ind i debatten

--
Kim

Fra : Lars Molnit

Dato : 31-07-01 22:45

> kun
> kender

Wauv, det jo mig i taler om :)

Jo, jeg kalder mig stadig Moller.... bruger bare Dieselpower herinde
lidt :) men som Tommy ved, så har jeg hedet Moller de sidste 20 år :) så....
det hænger godt ved :)

VH
Lars Molnit aka DieselPower aka Moller
aka Ham med danmarks anden grimmeste MZ
aka ham med det gamle bøttejern, som trækker ældre mennesker til som kan
huske dengang de tog deres kort på en GT-380 :) og kommer med goe historier
om dengang de havde sådan en lavtgående armeret stål raket :) *GGG*

Fra : boe

Dato : 01-08-01 07:16

"Lars Molnit" <news@molnit.com> wrote in message

<´snip>

> VH
> Lars Molnit aka DieselPower aka Moller
> aka Ham med danmarks anden grimmeste MZ
> aka ham med det gamle bøttejern, som trækker ældre mennesker til

Ældre mennesker - må vi være fri!! Når du vælger at møde op i Gladsaxe
med et stykke nostalgi, der rent faktisk burde være gået til de evige
mc-marker (3 cylindret to-takter, der ikke kan køle, burde ikke leve i 26
år!), så kan du vel ikke fortænke os i at fælde en lille tåre, vel?

Bo, VF1000F

Fra : Lars Molnit

Dato : 01-08-01 09:39

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> wrote in message

> "Lars Molnit" <news@molnit.com> wrote in message
>
> <´snip>

> Ældre mennesker - må vi være fri!!

:) *GG* sorry... :) men jeg er jo ikke så gammel :) selv maskinen er
ældre end mig :)

> [...]
> mc-marker (3 cylindret to-takter, der ikke kan køle, burde ikke leve i 26
> år!), så kan du vel ikke fortænke os i at fælde en lille tåre, vel?

Uha, den maskine har nu set de evige MC marker mindst 2 gange nu, og er
vendt frygteligt tilbage... :)

ikke kan køle ??? hmmmm... der er noget jeg ikke er klar over, var det
ikke kun de første 2 modeller uden Ram-Air som havde det problem ???

VH
Moller

Fra : Niels S.

Dato : 23-06-01 13:39