Filmtitel?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-10-06 14:49

Hej i gruppen.

Jeg har en kammerat på besøg, og han leder efter en bestemt film.
Den skulle angiveligt hedde "The Mirror", og den skulle være fra 1980'erne.
Det eneste vi har at gøre godt med, er nogle enkelte scener, og da jeg
kender denne gruppes evne til at finde det mest umulige ud fra uhyggeligt
lidt, følger her en beskrivelse:

Filmen er en gyser, og den handler om et spejl.
Spejlet bliver knust. (så vidt vi kan udlede af en tredje persons
beskrivelse).

En af scenerne der huskes, er en dreng der sidder på en bådebro med en stump
af spejlet under skoen. Lyset fanges i spejlstumpen, og så sker der
uhyggelige ting på den anden side af søen, hvor lyset fra spejlet rammer.

I håb om at I endnu engang kan trylle med ingenting...*dybt buk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Brian P

Dato : 14-10-06 20:26

Jeg tror det er denne her: mirror, mirror:
http://www.imdb.com/title/tt0100156/

Fra : Jesper

Dato : 14-10-06 22:55

Aragorn Elessar <AragornDK@Gmail.com> wrote:

> [...]
> uhyggelige ting på den anden side af søen, hvor lyset fra spejlet rammer.
>
> I håb om at I endnu engang kan trylle med ingenting...*dybt buk*

Jeg er ret sikker på at du tænker på Ulli Lommels The Boogeyman fra 1980
http://www.imdb.com/title/tt0080464/
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Fra : Brian P

Dato : 15-10-06 09:15

Jesper wrote:

> Jeg er ret sikker på at du tænker på Ulli Lommels The Boogeyman fra 1980
> http://www.imdb.com/title/tt0080464/

jeg tror også mere på den. Det passer også meget bedre med
årstallet.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-10-06 00:59

"Brian P" <kanal@klog.dk> wrote in message

Jesper wrote:

> Jeg er ret sikker på at du tænker på Ulli Lommels The Boogeyman fra 1980
> http://www.imdb.com/title/tt0080464/

jeg tror også mere på den. Det passer også meget bedre med
årstallet.

Hej allesammen, og mange tak for hjælpen - der er vist ikke andet at gøre
end at prøve sig frem med de titler I er kommet med.
Jeg stikker titlerne til kammeraten - tak igen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk