Winamp plugin ?
Fra : Max

Dato : 14-10-06 13:34

Hej

Når jeg lytter lidt til musik på http://www.radiofreecolorado.net/ , ja
så bruger jeg Winamp til afspilningen, findes der en plugin til Winamp
der får den til at lagre hvad den spiller på harddisken ?

Mvh Max

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-10-06 14:02

On Sat, 14 Oct 2006 14:33:47 +0200, Max wrote:

> [...]
> så bruger jeg Winamp til afspilningen, findes der en plugin til Winamp
> der får den til at lagre hvad den spiller på harddisken ?

Jeg tror ikke der findes et plugin. Det er ihvertfald ikke noget officielt
du kan downloade på winamps hjemmeside. Men jeg har selv brugt Replay
Radio:

http://www.replay-radio.com/

--
np: Markus Schulz - Global Dj Broadcast 2006 10-05

Fra : Max

Dato : 17-10-06 20:33

Hej Thomas

> brugt Replay Radio:

Den kikker jeg på, takker for info

Mvh Max

Fra : Madsen58

Dato : 14-10-06 15:32

Max wrote:
> [...]
> ja så bruger jeg Winamp til afspilningen, findes der en plugin til
> Winamp der får den til at lagre hvad den spiller på harddisken ?

Denne her skulle arbejde sammen med winamp.
http://www.nordicos.org/programs/all/streamripper/
--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen58

Dato : 14-10-06 15:44

Madsen58 wrote:

> Denne her skulle arbejde sammen med winamp.
> http://www.nordicos.org/programs/all/streamripper/

Lige en tilføjelse hvis du er interesseret i en stationsripper der virker så
er dette en mulighed:
http://www.stationripper.com/
Der er dog et selvstendigt program,kan rippe mange stationer på en gang
(købe version), Stationripper free kan dog kun rippe 2 stationer ad gangen.

--
Hilsen Madsen

Fra : Max

Dato : 17-10-06 20:34

Hej Madsen58

> Lige en tilføjelse hvis du er interesseret i en stationsripper der
> virker så er dette en mulighed:

Jeg kikker på dem, tak for info.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 17-10-06 20:56

Hej Madsen

> Denne her skulle arbejde sammen med winamp.
> http://www.nordicos.org/programs/all/streamripper/

Det gør den også uden problemer, lige hvad jeg søgte efter.

Takker mange gange for input.

Mvh Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-10-06 10:18

Madsen58 wrote:

> [...]
> (købe version), Stationripper free kan dog kun rippe 2 stationer ad gangen.

Den har jeg brugt i lang tid, har rippet omkring 3 GB musik fra diverse
kanaler.
Kvaliteten er oftest 128 kbit, men det er fint nok til mig, da det er
til cd'er i bilen.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Madsen58

Dato : 18-10-06 11:21

Christian B. Andresen wrote:

> Den har jeg brugt i lang tid, har rippet omkring 3 GB musik fra
> diverse kanaler.
> Kvaliteten er oftest 128 kbit, men det er fint nok til mig, da det er
> til cd'er i bilen.
Kan rippe ca 10-15 stationer på en 2Mbit linie, så HD kan hurtigt blive
fuld.
Der findes en dansk side om stationripper:
http://www.stationripper.dk

--
Hilsen Madsen

Fra : Max

Dato : 18-10-06 12:51

Hej Max

> Den har jeg brugt i lang tid, har rippet omkring 3 GB musik fra
> diverse kanaler.

Ja den virker fint, det jeg manglede den til var når jeg lytter til
radioen, ja så dukker der lige et nummer op man kender og
savner, så er det smart at man lige kan trykke og gemme
info om numret, så har man hurtigt en huskeliste til at bruge
når man er igang med at lave en CD ordre,

Mvh Max