Online leje af film
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 11:35

Hejsa, nogen der har prøvet filmhylden.dk ?

Er mest interesseret i hvor lang tid der går fra man har smidten filmen i
postkassen, til man modtager den næste.

Jeg mener, hvis man skal vente en uge, hver gang, er det jo billigere at
leje ved den lokale blokbuster.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 14:12

"Rysz \(8900\)" <janrysz[snabela)webspeed(dot)dk> skrev:

> [...]
>postkassen, til man modtager den næste.
>
>Jeg mener, hvis man skal vente en uge, hver gang, er det jo billigere at

Hva har du at tabe ved at melde dig til nu. Det er gratis den første
måned indtil 29/10.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 14:29

Michael skrev:

>Hva har du at tabe ved at melde dig til nu. Det er gratis den første
>måned indtil 29/10.

Så lige at Filmhylden.dk er endnu en version af Lovefilm.dk. Her i
samarbejde med Coop. Filmklub.tv2.dk er også en afart af samme.

De erfaringer jeg har med Lovefilm siger mig at man skal holde sig
langt væk. De er hurtige i starten med at sende film, men når man har
været medlem i længere tid, går der længere og længere tid før man får
nye film tilsendt.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 15:58

> [...]
> langt væk. De er hurtige i starten med at sende film, men når man har
> været medlem i længere tid, går der længere og længere tid før man får

Oki. Jeg holder snitterne væk og holder mig til Blockbuster so far.

Takker da

Mvh
Jan Rysz

Fra : Trist

Dato : 14-10-06 16:05

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> [...]
> langt væk. De er hurtige i starten med at sende film, men når man har
> været medlem i længere tid, går der længere og længere tid før man får

Det er jo klart, når du skynder dig at kopiere filmene og sender de
originale film tilbage samme dag, du modtager dem!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-10-06 16:33

Trist wrote:

> Det er jo klart, når du skynder dig at kopiere filmene og sender de
> originale film tilbage samme dag, du modtager dem!

Haha, dagens konspirationsteori! Hvor ser du i indlægget det mindste der
tyder på det? Idag burde dit navn da være "Munter"....

Søren

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 18:44

Trist <@> skrev:

>Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

>Det er jo klart, når du skynder dig at kopiere filmene og sender de
>originale film tilbage samme dag, du modtager dem!

Bare fordi du gør det.
Tyv tror hver mand stjæler

Fra : Trist

Dato : 14-10-06 20:02

> Bare fordi du gør det.

Nej, jeg har ikke tid til sådan at se film konstant, ej heller at kopiere
dem. Når jeg engang får min førtidspension, kan det være, det vil forholde
sig anerledes, altså det med at se film konstant, ikke det med at kopiere
dem.

> Tyv tror hver mand stjæler

Den holder meget sjældent.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-10-06 16:23

Michael wrote:

> [...]
> langt væk. De er hurtige i starten med at sende film, men når man har
> været medlem i længere tid, går der længere og længere tid før man får

Er der andre der også oplever at lovefilm opfører sig sådan?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-10-06 18:07

Michael wrote:
> [...]
> langt væk. De er hurtige i starten med at sende film, men når man har
> været medlem i længere tid, går der længere og længere tid før man får

Jeg siger ikke at de ikke gør det med vilje, men har du overvejet om det
kunne handle om at nogle af filmene på din ønskeliste er lettere at
skaffe end andre? Når du i starten oplever at filmene kommer hurtigt, så
er det fordi at firmaet begynder med at sende de letteste film, dvs. dem
de har flest af (og som omsætte hurtigt). Efterhånden arbejder de sig så
ned gennem listen, i retning af de film som de for det første ikke har
så mange på lager af, og som kunderne måske heller ikke ser lige med det
samme de får dem, fordi det er lidt "tungere" film som man måske skal
være "i stemning" til at se.

Det kan godt være at de *er* nogle stygge svindlere der burde skydes ved
daggry. Men er du sikker?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars Rindsig

Dato : 14-10-06 18:48

Peter Knutsen wrote:

> Det kan godt være at de *er* nogle stygge svindlere der burde skydes ved
> daggry. Men er du sikker?

Mjah. Du har naturligvis også ret i det du siger - at der kan være en
helt "regelret" leveringstid på de ting, man har bestilt, hvis det nu er
bulgarske kortfilm eller noget andet de ikke kan forventes at have så
mange af på lager. Men jfr fx http://dvd-rent-test.dreamhost.com/ - hos
amerikanske Netflix er (eller har været) omsætningstiden hurtigere for
nye kunder med fuldt overlæg. Min egen - helt uvidenskabelige - erfaring
med www.screenselect.co.uk viser noget tilsvarende. Jeg har ikke pørvet
Lovefilm.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 18:49

Peter Knutsen skrev:

> [...]
>være "i stemning" til at se.
>
>Det kan godt være at de *er* nogle stygge svindlere der burde skydes ved

Det har jeg da overvejet. Men når man har over 300 film på sin liste
når det sker, så tænker man da sit. Og nej det er både nye, gamle,
klassikere, krimi, action osv osv. Stort set alle genrer, selv franske
film

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 15-10-06 06:58

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> "i stemning" til at se.
>
> Det kan godt være at de *er* nogle stygge svindlere der burde skydes ved

De gør det med vilje, har ikke lige tid til at finde det igen, men det står
på derse side at de prioriterer et eller andet...som så gør at ser man sine
film meget hurtigt kommer man bagerst i ekspeditionskøen og man modtager
film længere ned på sin ønskeliste...så det er helt bevidst fra Lovefilm
side... Men hvorfor ikke tilmelde sig Filmhylden.dk i den gratis måned og så
melde sig ud igen, det har man da ikke tabt noget ved.

mvh: brian

Fra : Per Hansen

Dato : 15-10-06 11:07

Michael wrote this

> [...]
> langt væk. De er hurtige i starten med at sende film, men når man har
> været medlem i længere tid, går der længere og længere tid før man får

Ikke nok med det, der dukker nogengange spam op for Lovefilm i diverse
Danske grupper. En rigtig god grund til at holde sig væk fra dem, når
de hverken har styr på sig selv eller deres spammende "kunder".

--
Per Hansen.