Forskningen bag pornofilm
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 02:01

Fornøjelsessex :ikke dyrisk, men stamme-primitiv

En videnskabelig bog "Anti-fertilization", fra et amerikansk
hippie-forlag 1976 angav stammesamfund i bl.a. Indien, hvor piger
boller tit og hyppigt med jævnaldrende drenge (i et særligt
ungdoms-erotikhus, hvor de overnatter sammen alle teenage-årene)
indtil de bliver gift med een af dem og ved medicinmandens kombinerede
bryllups og frugtbarhedsritual opnåes. at pigen bliver gravid 9
måneder senere, men uden ritualet er der en sikker ubevidst hormonel
ppilleagtig psykisk hæmning og intet behov for den slim- og
rytme-metode, som er bogens hovedemne (og som stadig er vigtigste
metode i Japan, hvor kondom kun bruges i ægløsningsdagene - en japaner
og en østriger gav navn til denne "Ogino-Knaus"-metode ca 1930.

Der er ingen tvivl om, at mænd og kvinder med stenalder-kultur har
fornøjelsessex og ikke kun befrugtningssex ved brunst, og hos
chimpanser og især dværgchimpanser (bonobo-aber) er lysten til erotik
så stærk også udenfor de frugtbare "brunst"dage, hvor andre dyr kun
kopulerer, at man har ment at se tegn på en hun-orgasme, men egentlig
klimax er ikke beskrevet, så hun-_ophidselse_ er nok et bedre ord.

Lærebøger i gynækologi sondrer næsten altid meget sjusket mellem
orgasme og ophidselse, fx overlæge Jørgen Falck Larsens. Men hvor
porno sælger sig på myterne, er det hos videnskabsmænd om politisk
korrekthed.

I medierne ser man i disse år stadig ofte anerkendte
antropologi-forskere og zoologer med sympati for bøsser, hævde, at
homosexualitet findes overalt og det antydes at det dermed er at
sidestille med heterosex, men dette er klart en vild overdrivelse.

Dyr bestiger hinanden og udfører et par samlejebevægelser uden
penis-kontakt til nogen slimhinde hos den bestegne, og dermed
signal og hvem der pelssoignerer hvem, er signal. Tamhunde og Zoo-dyr
bestiger træstub eller ejerens knæ og gnubber lidt for at fordrive
kedsomhed - og delfiner af hankøn kører kønsorganer ind i vandstrålen
der fylder bassinet op.

I Journal of Reproduction ca 1978 læste jeg en britisk overlæges
gennemgang af kvindeorgasmens udvikling og han så milepæle i 1. "Kumasutra"
og 2. svanesang ved kopulation

Den oldindiske Kumasutra-elskovsbog er mere pornografisk end de
tilsvarende og tidligere japanske "pude-bøger" der især er om
hofdamers intriger og serielt-polygame storforbrug af unge mandlige
elskere/snakkekærester.

Inderne går både op i et stort antal stillinger og bogen bliver
referet til meget i sexologi-pionerbogen "Det lykkelige ægteskab" af
Van Der Velde fra ca 1920, som min far skjulte i sin bogreol, da jeg
gik i gymnasiet, OG den viste ikke-målingsbaserede diagrammer sg
stigning og fald i ophidselse - men opdigter/beskriver ikke
livmorsammentrækninger ved kurve-højdepunktet. Det havde heller ikke
Kinsey-rapporten fra 50erne noget om, men det mente Master og Johnson
at kunne se i 1960. Og DH Lawrence "Lady Chatterleys ægteskab er
pionerpornobogen om "universet skælver" når hun kommer.

"Kumasutra" er om fyrsters haremsdamer ved hoffet, og at fyrster
finder særlig charme i, når kvinden er _bevidst_ og markeret om
ophidselses-kulmination, der er analog med den
sædudtømnings-relaterede hos mænd. Altså mænd vil smigres ved, at
kvinden spiller et skuespil og efterligner mænd. Der er ros i at blive
kopieret.

Om svaner fortælles, at de af frygt for rovdyr har samleje, mens de
svømmer på sø-overfladen, og anatomien gør det svært for hannen at
balancere og samtidigt udføre ind-ud-bevægelser uden at falde ud og
af.

Derfor giver hunnen æggende lyde fra sig imens, og
forsker-formodningen går på, at det får hannen til at koncentrere sig
bedre og derved få færdiggjort det akrobatiske kunssstykke uden
afbrydende fald-uheld.

Når man på pornofilm ser og hører kvinders spinden og gispen kan man
sagtens forestille sig, at en rig mand med mange elskerinder og derfor
mange udløsninger om ugen, kan lettere få produceret udløsning ind i
en ikke supersmuk elskerinde, hvis hun mentalt holder ham op på
dupperne med lydelig og synlig smigrende ophidselse a la fødslens
åndedrætsøvelser.¨

At skuespillet, som også er om selvbedrag overfor kvinden selv, har
højdepunkt cirka samtidig med mandens er naturligt - hun kan jo
vanskeligt fortsætte, når han er færdig., timing og tilrettelæggelser
giver sig selv, og synkront koordineret klimax er en ekstra-smiger,
der styres og uddeles, når han har været sød eller hun vil have en ny
minkpels.

"Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge nok til
inden de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham. "
Cesare Pavese

Da Politikens Nils Thorsen sammenfattede dyre-homosex forskningen
understregede, at denne pseudokopulation er ret ofte en "fangenskabs-ting"
og ikke så højt værdsat som heterosexuel erotik, og at menneskers
anale homoerotik jo er særlig hyppig i fængsler, på kaserner og på
kostskoler.

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 11:34

Onani er syndigt, så hvorfor dog se noget, som kan give en svag sjæl lysten
til det?
Der står i Det Ny Testamente følgende:

"Og hvis din højre hånd bringer dig til fald, så hug den af og kast den fra
dig; for du er bedre tjent med at miste et af dine lemmer, end at hele dit
legeme kommer i Helvede."

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-10-06 12:16

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> dig; for du er bedre tjent med at miste et af dine lemmer, end at hele dit

Jeg vil straks følge det gode råd og skære den del af mit legeme jeg ikke
kan styre.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 12:47

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra
> dig; for du er bedre tjent med at miste et af dine lemmer, end at hele dit

Der har vi jo vores alle sammens yndlingstroll..

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-10-06 13:09

Nosex <@> skrev i
4530bd1d$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Der står i Det Ny Testamente følgende:

Og hvor står det henne, at dét der står i biblen er sandt?

Læste forøvrigt for nyligt at kvinder i næsten lige så stor
grad som mænd tænder hurtigt på porno.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Kim2000

Dato : 14-10-06 16:55

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> Nosex <@> skrev i
> 4530bd1d$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Og hvor står det henne, at dét der står i biblen er sandt?

Lad nu være med at være pjattet, det står i biblen at hvert et ord i biblen
er sand, ergo er hvert et ord i biblen sand.

mvh
Kim

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 17:14

> Lad nu være med at være pjattet, det står i biblen at hvert et ord i
> biblen er sand, ergo er hvert et ord i biblen sand.

Ihh, hvor jeg bare elsker cirkulære argumenter!

Fra : No Humor Man

Dato : 14-10-06 14:08

Nosex wrote:
> [...]
> dig; for du er bedre tjent med at miste et af dine lemmer, end at hele dit

Stakkels venstrehåndede

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 14:20

No Humor Man <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in

> Stakkels venstrehåndede

"Loven" gælder selvfølgelig også de venstrehåndede!

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 14:25

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> "Loven" gælder selvfølgelig også de venstrehåndede!

Så er løsningen jo at være højrehåndet og bruge venstre hånd til onani..

Eller vil du tolke skriften anderledes end den står?

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 16:03

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4530e51a$0$49199
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Så er løsningen jo at være højrehåndet og bruge venstre hånd til onani..
>
> Eller vil du tolke skriften anderledes end den står?

Jeg ved ikke lige, hvorfor du har så store
forståelsesproblemer/tolkningsproblemer, men onani er selvfølgelig en synd,
om man så bruger den ene eller den anden hånd, eller begge hænder på samme
tid.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 16:18

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
> synd,
> om man så bruger den ene eller den anden hånd, eller begge hænder på samme

Du kan ikke henvise til et skriftsted hvor det står - uden at man skal
tolke - ergo er det ikke en synd.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-10-06 20:06

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i
4530ff8a$0$49195$14726298@news.sunsite.dk :
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke henvise til et skriftsted hvor det står - uden at man skal
> tolke - ergo er det ikke en synd.

Enig.
Enten kan du henvise til tydelige og utvetydige regler, eller også må
du indrømme at det bare er fortolkninger.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-06 17:28

ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke henvise til et skriftsted hvor det står - uden at man skal
> tolke - ergo er det ikke en synd.

"Nosex" - som uden tvivl er identisk med Hobart/Too old og mange andre
stakler - lider af den almindeligt misforståelse, at bibelens fortælling om
Onan handler om masturbation. Det gør den ikke. Onans synd er
svangerskabsforebyggelse ved afbrudt samleje.

Ikke at historien som så meget andet i især Det Gamle Testamente bliver
mindre tåbelig af det.

Intet, der ikke skader andre, kan være "en synd."

Krydspostning fjernet til dk.kultur.film, hvor dette emne intet har at gøre.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 17:59

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> fortælling om Onan handler om masturbation. Det gør den ikke. Onans
> synd er svangerskabsforebyggelse ved afbrudt samleje.

Nej, jeg tager kun udgangspunkt, i det Jesus har sagt. Det Gamle Testamente
regner jeg ikke for noget,

Fedt at se, at du lige fik lukket op for persontilsviningen, den har jeg
savnet.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 18:02

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> Nej, jeg tager kun udgangspunkt, i det Jesus har sagt. Det Gamle
> Testamente
> regner jeg ikke for noget,

Vil du ikke lige henvise til det skriftsted, hvor der står at onani er
syndigt/forbudt?

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 18:57

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev:

>"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
>
>Vil du ikke lige henvise til det skriftsted, hvor der står at onani er
>syndigt/forbudt?

Vil det sige at du tvivler på Guds Ord?

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 20:10

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> Vil det sige at du tvivler på Guds Ord?

Den Gud som beskrives i Det Gamle Testamente, kan efter min mening ikke
være den samme som Gud som i Det Ny Testamente. Deres personligheder er
vidt forskellige. De er jo som nat og dag.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-10-06 09:07

Den 14 Oct 2006 19:09:47 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

>Den Gud som beskrives i Det Gamle Testamente, kan efter min mening ikke
>være den samme som Gud som i Det Ny Testamente. Deres personligheder er
>vidt forskellige. De er jo som nat og dag.

Ja, personlighedsforstyrrelser er jo et område hvor du har en vis
erfaring...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 20:12

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:45311800$0$49195
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse
>
> Vil du ikke lige henvise til det skriftsted, hvor der står at onani er
> syndigt/forbudt?

Har du da ikke læst mit første svar?
Kommenterer du andres svar uden at læse dem ordentligt?
Skam dig!

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-06 22:31

Nosex wrote:
> [...]
> news:45311800$0$49195 $14726298@news.sunsite.dk:

> Har du da ikke læst mit første svar?
> Kommenterer du andres svar uden at læse dem ordentligt?

Han svarer ikke, fordi han ikke kan svare. Det med "den højre hånd" har ikke
noget med onani at gøre. Hvis man opfatter det sådan, er det, fordi man har
onani på hjernen.

Per V

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-06 00:00

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Han svarer ikke, fordi han ikke kan svare. Det med "den højre hånd"
> har ikke noget med onani at gøre. Hvis man opfatter det sådan, er
> det, fordi man har onani på hjernen.

Fortæl hvordan du tolker lignelsen om hænder der husker -
- om at venstre hånd ikke må vide hvad højre hånd går og laver?
--------------------------
"Slår noen dig på venstre kind, så vend højre til" - Ganshi ? Eller en
højreorienteret?

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-06 01:48

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Har du da ikke læst mit første svar?
> Kommenterer du andres svar uden at læse dem ordentligt?
> Skam dig!

Jep, jeg læste dem ordtligt, ligesom jeg læste dit ordentligt, men det gav
mig ikke svar på hvorfor du mener onani er syndigt. Jeg vil gætte på at du
ikke kan finde det i bibelen.

Jeg lader dig om at skamme sig.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-06 22:29

Nosex wrote:

> Nej, jeg tager kun udgangspunkt, i det Jesus har sagt. Det Gamle
> Testamente regner jeg ikke for noget,

Og hvad har Jesus så lige sagt om onani?

Per V.

Fra : Ulvir

Dato : 14-10-06 23:11

Per Vadmand wrote:

> Og hvad har Jesus så lige sagt om onani?

Har han ikke sagt nogen om at det er bedre at fylde en skøge med sæd en la'
den ramme jorden?
Altså: 'Ta' en spiller? Næj du..' 'Knep en luder? Jeps- god idé.' Sa' vor
Herre. Vist nok.
Altså direkte fra biblen- åndelig vejledning for de liderlige.

Og nej- jeg har ikke nogen link på stående fod..

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 23:54

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Altså direkte fra biblen- åndelig vejledning for de liderlige.
>
> Og nej- jeg har ikke nogen link på stående fod..

Det er ikke Jesus men hans far der siger det med spildagtigheden mht
sæd
og linket er i DET GAMLE TESTAMENTE
og ham der ødsler med resourcerne hed Onan - men onaerede ikke efter
hvad er beskrevet

Ægtefæller var i fokus - ikke skøger, horer, bolersker

HVad kan man sige om en skolepige, der sætter sig på kateteret , slår
nederdelen til side og spreder benene og flår sine papirtrusser itu?

Hun er ikke god til genbrug.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-06 01:18

> Og hvad har Jesus så lige sagt om onani?

"Lad ikke den venstre hånd vide hvad den højre gør"

HAn mente vist især det samme som Nietzsche, når denne
kristendoms-fornyer sagde "Skal jeg være medlidende da helst på
afstand", men det aspekt er jo OT på denne ng.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-10-06 01:32

> [...]
> synd,
> om man så bruger den ene eller den anden hånd, eller begge hænder på samme

Lad os sige man har store forståelses problemer med Biblen. Hvorfor er Onani
en synd? De fleste (90% spurgte) Teologi studerende onanerer mindst flere
gange om ugen? Hvad skal der blive af Danmarks præster?

Mvh. Martin

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 10:54

Martin Ohlsson wrote:

> De fleste (90% spurgte) Teologi studerende onanerer mindst flere
> gange om ugen?

ja da - sådan nogle tørvetrillere får sku aldrig noget fisse

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 14:10

Nosex <@> skrev:

> [...]
>dig; for du er bedre tjent med at miste et af dine lemmer, end at hele dit

Hej Hobert Idiart, Trist eller hva du nu kalder dig i den her uge.

Så er det godt at jeg er ateist og dermed kan onanere på livet løs.

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 14:19

> Hej Hobert Idiart, Trist eller hva du nu kalder dig i den her uge.
>
> Så er det godt at jeg er ateist og dermed kan onanere på livet løs.

Man kan så spørge sig selv, om det at det er syndigt, kun gælder folk, som
er gift og ikke gælder for singler, da "loven" jo står et sted i Det Ny
Testamente, som omhandler ægteskabsbrud.

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 14-10-06 19:05

Nosex <@> wrote in news:4530e3ac$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Man kan så spørge sig selv, om det at det er syndigt, kun gælder folk,
> som er gift og ikke gælder for singler, da "loven" jo står et sted i
> Det Ny Testamente, som omhandler ægteskabsbrud.

det der ståt i Det Nye Testamente om ovenstående er misforstået af de
fleste "fundamentalister", Jesus vidste godt, at intet levende menneske kan
leve op til hans krav på dette område. Dette sker for at pointere, at
ingen---- heller ikke den der mener sig sig nok så frelst og syndfri kan
leve uden Guds nåde, og at vi alle stillet over for det uendeligt gode -
Gud - alle er syndere. Den der idag vil kalde sig frelst eller værre
syndfri, er at ligne med Det Nye Testamentes farisærere.

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde: