Miami Vice serien på DVD - er det ALLE afs~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-10-06 14:23

Jeg har set at man kan købe Miami Vice på DVD til 200,00 og det er jo
rørende. Men er det så alle afsnittene ??

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Lars Rindsig

Dato : 13-10-06 14:43

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Jeg har set at man kan købe Miami Vice på DVD til 200,00 og det er jo
> rørende. Men er det så alle afsnittene ??

Mon ikke kun det er første sæson?

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-10-06 15:20

Lars Rindsig <spam@bounce.bounce.bounce> wrote:

> Mon ikke kun det er første sæson?

Jo det fandt jeg ud af da jeg kontaktede TP Musik. Og der er ikke
udgivet andre sæsoner i DK.

Fra : Mona og Kim

Dato : 13-10-06 15:51

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jo det fandt jeg ud af da jeg kontaktede TP Musik. Og der er ikke
> [...]

Nej men det er dælme tæt på at anden sæson udkommer.
http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=38207

Kim

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-10-06 16:01

Mona og Kim <no@mail.dot> wrote:

> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Nej men det er dælme tæt på at anden sæson udkommer.
> http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=38207

Med 5 sæsoner og sådan en pris er det helt uinteressant. 500,- for alle
afsnittene og jeg var på.

Fra : Doctor Tennant

Dato : 14-10-06 01:11

> Med 5 sæsoner og sådan en pris er det helt uinteressant. 500,- for alle
> afsnittene og jeg var på.

Hvad regner du med? 5x22 afsnit fås s'gutte til 500 kroner. Men du er vel
typen der også downloader sin underholdning, har jeg ret?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-10-06 15:15

Doctor Tennant <buggeroff@bloodyspammers.net> wrote:

> Hvad regner du med? 5x22 afsnit fås s'gutte til 500 kroner. Men du er vel
> typen der også downloader sin underholdning, har jeg ret?

Næ det gør jeg nu ikke, men jeg synes at mange af de der serier er for
dyre. Sex and The City er pebret og det fx. også Sopranos og så videre.

Miami Vice er en 20 år gammel serie og jeg tror bare at de ville sælge
langt flere, hvis prisen var lavere.

Matador kostede også på et tidspunkt 2400,- - nu kan man vist få den i
Bilka til omkring 600,-

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 08:18

> Med 5 sæsoner og sådan en pris er det helt uinteressant. 500,- for alle
> afsnittene og jeg var på.

Det er naivt at tro, at det kan lade sig gøre, at udgive noget i den
størrelsesorden til en så lav pris.

desuden synes jeg faktisk, at 22 afsnit til 200 kr. er direkte billigt,
ihvertfald i forhold til prisen for en enkelt film.

Og ja, der går lidt tid inden alle sæsonerne er ude, men det koster at være
på første række. Hvis du ikke betale fuld pris, så køb sæson 1 nu, og vent
med resten til de falder i pris.

Det er lidt ligesom med biler. Folk pisser helt af, nå de skal 10 kr. for en
liter benzin til et køretøj til 400.000. Proportionerne mangler ligesom.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Lars Petersen

Dato : 15-10-06 15:36

"Rysz (8900)" <janrysz[snabela)webspeed(dot)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en
> liter benzin til et køretøj til 400.000. Proportionerne mangler ligesom.

Mon ikke det at benzinen stiger 2 kroner pr. liter over ganske få måneder
også har noget at gøre med at folk bliver en anelse bestyrtet? Men ok... nu
driver jeg OT

/lars