Dragrace - vandel
Fra : Bent Madsen

Dato : 22-06-01 21:41

hmmm. .undskyld hvis der har været en anden msg' om det herinde..

bliver Dragracet til noget i år?...
jeg MÅ!!!!!!... høre de dejlige biler og mc'er igen...
!!!.. IIIIH!!!

(hvilket måtte holde sig for ørene da en "top fuel dragster" varmede sine
slicks op)

- Stefan

Fra : Rune Larsen

Dato : 22-06-01 21:53

"Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> hmmm. .undskyld hvis der har været en anden msg' om det herinde..
>
> bliver Dragracet til noget i år?...
> jeg MÅ!!!!!!... høre de dejlige biler og mc'er igen...
> !!!.. IIIIH!!!

Du er lige præcis en uge for sent ude. De kørte på vandel i sidste weekend.

/Rune

Fra : Karsten Olesen

Dato : 22-06-01 22:23

"Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> "Bent Madsen" <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er lige præcis en uge for sent ude. De kørte på vandel i sidste
weekend.

__________________---

Og det var kedeligt sammenholdt med forige år...og så
var det vel 3-4 timer forsinket, pga. våd bane.

Men speakeren var suværen..sjov..

MVH

Fra : Thomas Lund

Dato : 23-06-01 08:24

Så skulle du da have været der om søndagen, der skete der ting og sager!
2 biler pløjede sig igennem autoværnet, den ene kommer ihvertfald ikke til at
køre igen.
/Thomas

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-06-01 12:49

"Thomas Lund" <el.diablo@lund.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2 biler pløjede sig igennem autoværnet, den ene kommer ihvertfald ikke til

_______________________

Næppe til at se anywayo uden goggler...(læs:kikkert).

MVH

Fra : Rune Larsen

Dato : 23-06-01 09:45

> [...]
> 2 biler pløjede sig igennem autoværnet, den ene kommer ihvertfald ikke til

Men tilløbsstykket var da klart Hyundaien (sp?) med turbo og så topfuelen.

/Rune

Fra : Bent Madsen

Dato : 24-06-01 14:45

neeeeej... de't løgn ...
ÆÆÆÆÆÆÆÆV!!!!!!!!!....

jamen.. sidste år var det da i august?...

sikke noget HØ!!!!!!!!!!!!........

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 24-06-01 16:54

"Bent Madsen"
> skrev
> neeeeej... de't løgn ...
> ÆÆÆÆÆÆÆÆV!!!!!!!!!....
>
> jamen.. sidste år var det da i august?...
>
> sikke noget HØ!!!!!!!!!!!!........
*****************
På en motorcykel ved Karoline i dag var der en reklame for et-eller-andet
vistnok dragracing på Vandel i starten af juli.
Jeg kiggede ikke nærmere på reklamen, da det ikke lige er mig.

Men det må jo kunne findes et sted.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Michael K.S.

Dato : 24-06-01 18:10

On Sun, 24 Jun 2001 17:53:56 +0200, "Jens S., Esbjerg"
<jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
>vistnok dragracing på Vandel i starten af juli.
>Jeg kiggede ikke nærmere på reklamen, da det ikke lige er mig.

Det kunne meget nemt være RR-Fyns arrangement d. 7-8. Juli du
hentyder til,det er ikke et decideret dragracingstævne,men som noget
nyt er der MC-dragbike race. med i år
Desuden classic-race,en DM-afd. af 125-std og Rookieklasser.

Mere info på :

http://www.rrfyn.dk/

-M

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 24-06-01 21:26

"Michael K.S."
skrev
> [...]
> nyt er der MC-dragbike race. med i år
> Desuden classic-race,en DM-afd. af 125-std og Rookieklasser.

************
Jeps. Det lyder som det jeg så reklamen for. Det kan jo så måske bruges af
de der "missede" Vandel sidst.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Søren L Hansen

Dato : 24-06-01 22:03

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9h5inj$mko$1@news.inet.tele.dk...

> Jeps. Det lyder som det jeg så reklamen for. Det kan jo så måske bruges af
> de der "missede" Vandel sidst.

Ja, og det er herreskægt. Se billeder fra 99 på
http://www.start.at/thegreenlight