AGP kort ned i PCI slot )-: og nu virker k~
Fra : Maria Petersen

Dato : 12-10-06 10:21

ja jeg har fået byttet mit bundkort ud og fået et andet.
og sat det hele til og fik sat mit AGP grafikkort ned i PCI slot, de have
byttet mit motherbord om til et uden agp og så fik jeg sat mit kort ned i
pci slot.
har lige været nede hos en ven og ville teste mit kort han har AGP slot i
sin computer
men der kommer ikke nået frem på hans skærm med mit kort i.
kan det værer brændt af ???
tænke på om der skulle kunne ske nået når man sætter det i et pci slot ???
nogle der kender nået til det ???

thomas

Fra : Kim S

Dato : 12-10-06 10:54

"Maria Petersen" <maria@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan det værer brændt af ???
> tænke på om der skulle kunne ske nået når man sætter det i et pci slot ???

Ja, du kan snildt have brændt både bund- og grafikkort af.

Mvh, Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 12-10-06 11:07

Kim S wrote:

> Ja, du kan snildt have brændt både bund- og grafikkort af.

Brændt af er det mindste af det, hvis vedkommende fysisk har kunne få et AGP
kort ne3d i et PCI, så er PCI slottet defekt (da AGP kortet er fysisk
større), og kortet er sikkert også smadret, og det er vel og mærke uden man
tænder for maskinen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim S

Dato : 12-10-06 12:10

> [...]
> AGP kort ne3d i et PCI, så er PCI slottet defekt (da AGP kortet er fysisk
> større), og kortet er sikkert også smadret, og det er vel og mærke uden

Ja, jeg vil osse mene, at det kræver et stor portion snilde, at få
det til at passe i et PCI-slot
Der er ihvertfald en "vis sandsynlighed for", at mindst én af
tingene ikke længere er i brugbar stand.....

Mvh, Kim

Fra : Jakob M

Dato : 12-10-06 21:28

> Ja, jeg vil osse mene, at det kræver et stor portion snilde, at få
> det til at passe i et PCI-slot

Nej da, bare følg Datadoktorens anvisninger.
http://www.datadocktorn.nu/se_kortbyte1.php

Mvh
Jakob

Fra : Kim S

Dato : 12-10-06 21:33

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej da, bare følg Datadoktorens anvisninger.
> http://www.datadocktorn.nu/se_kortbyte1.php

**LOL**

Mvh, Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 12-10-06 23:20

Jakob M wrote:

> Nej da, bare følg Datadoktorens anvisninger.
> http://www.datadocktorn.nu/se_kortbyte1.php

LOOOOOOOOOL

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 13-10-06 01:15

Maria Petersen skrev:
> [...]
> kan det værer brændt af ???
> tænke på om der skulle kunne ske nået når man sætter det i et pci slot ???

Der sker noget ja.. helt sikkert.
Men du bør måske blive traktormekaniker med de muller du render rundt med :)
Held og lykke

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-10-06 00:47

Kim S wrote:
> "Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> **LOL**

Jeg _vidste_ at der var noget at jeg havde misforstået. )

--
Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk