SÃ¥ blev det per
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 11-10-06 21:31

<http://www.cpr.dk> har åbenbart ikke den bedste sikkerhed i verden.

For det tilfældes skyld at der er nogen der får rettet op på balladen,
så har jeg et screenshot på <http://wegge.dk/CPR.dk>

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 11-10-06 21:46

Ups! Det var <http://wegge.dk/CPR.png>

Fra : Peter T.

Dato : 11-10-06 23:10

Anders Wegge Jakobsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det var <http://wegge.dk/CPR.png>

Nice.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : Martin Kofoed

Dato : 12-10-06 06:58

Peter T. wrote:

> Nice.

Nu må de da snart være mødt på arbejde?? Der har åbenbart ikke været sendt
SMS-alerts eller lign. til nogen ansvarlige.

--
Martin

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 12-10-06 01:29

Anders Wegge Jakobsen <wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> <http://www.cpr.dk> har åbenbart ikke den bedste sikkerhed i verden.
>
> For det tilfældes skyld at der er nogen der får rettet op på balladen,
> så har jeg et screenshot på <http://wegge.dk/CPR.dk>

De har ikke gjort det endnu (kl 2:27). Det er næsten fire timer efter
din posting.

Fra : Stig Johansen

Dato : 12-10-06 05:16

Axel Hammerschmidt wrote:

> De har ikke gjort det endnu (kl 2:27). Det er næsten fire timer efter
> din posting.

Heller ikke nu her kl. 6:15

Stig Johansen