Kan ikke sende Worddokumenter som vedhæfte~
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 11-10-06 14:03

.... eller Excelfiler inde fra Excel for den sags skyld.

Jeg kan godt vælge filer, send til, postmodtager, men menupunktet
"postmodtager (til gennemsyn)" er gråtonet. Nogen der har en ide til hvad
der kan gøres?

Jeg bruger Outlook Express som mailprogram

--
Mvh Mads
----

Fra : L.E.P.

Dato : 11-10-06 16:01

Wed, 11 Oct 2006 15:02:38 +0200, skrev "Mads Thorning Pedersen"
<cyklopaten@sletdette.mailme.dk> :

> [...]
>der kan gøres?
>
>Jeg bruger Outlook Express som mailprogram

Blot et skud fra hoften - undersøg om OE står som dit standard
mailprogram.

Hilsen Lars

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 11-10-06 19:42

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Blot et skud fra hoften - undersøg om OE står som dit standard
> mailprogram.

Det gør det - og jeg kan også godt sende teksten i dokumentet fra hhv Word
og Excel, men den står bare i mailen og kommer ikke med som bilag :-/

--
Mvh Mads
----

Fra : Bjarne Chr

Dato : 11-10-06 19:53

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:452d3afc$0$891$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Det gør det - og jeg kan også godt sende teksten i dokumentet fra hhv Word
> og Excel, men den står bare i mailen og kommer ikke med som bilag :-/
> --
> Mvh Mads

Hvad med "bare" at vælge indsæt og vedhæft fil?
--
Venlig Hilsen
Bjarne Chr

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-10-06 21:56

> [...]
>
> Det gør det - og jeg kan også godt sende teksten i dokumentet fra hhv Word
> og Excel, men den står bare i mailen og kommer ikke med som bilag :-/

Ptøv at kontrollere mailindstillingerne i din win.ini fil. De skal se blandt
andet indeholde noget i denne stil:

[Mail]
MAPI=1
MAPIX=1
OLEMessaging=1

Der er flere linjer, men de nævnte skal alle være sat til 1.

Jan

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 21-10-06 10:22

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MAPIX=1
> OLEMessaging=1
>
> Der er flere linjer, men de nævnte skal alle være sat til 1.

Hej Jan

Der stod slet ikke noget i stil med ovennævnte i win.ini, men jeg prøvede at
kopiere linierne ind. Det hjalp desværre ikke, men tror du evt. det kunne
hjælpe at sætte resten af linierne ind?

Mvh Mads
----
Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-10-06 12:55

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:4539e770$0$13935$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> at kopiere linierne ind. Det hjalp desværre ikke, men tror du evt. det
> kunne hjælpe at sætte resten af linierne ind?

Det er da i hvert fald et forsøg værd.

Jan

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 22-10-06 13:57

> Det er da i hvert fald et forsøg værd.

Har du evt. de linier der skal sættes ind ?

Hilsen Mads

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-10-06 16:47

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:453b6a89$0$14031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Har du evt. de linier der skal sættes ind ?

Det kan jeg ikke sige at jeg har, da indholdet af win.ini afhønger af din
windowsopsætning, de programmer, du har ibnstalleret mm.

Jan

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 23-10-06 19:26

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan jeg ikke sige at jeg har, da indholdet af win.ini afhønger af din
> windowsopsætning, de programmer, du har ibnstalleret mm.

Jeg tænkte nu bare på de linier der står under punktet [mail] - hvis der er
noget af det der ser helt skævt ud, sætter jeg det selvfølgelig ikke ind

Hilsen Mads

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-10-06 21:57

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:453d0953$0$13970$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg tænkte nu bare på de linier der står under punktet [mail] - hvis der
> er noget af det der ser helt skævt ud, sætter jeg det selvfølgelig ikke
> ind

[Mail]
MAPI=1
CMCDLLNAME32=mapi32.dll