Kalnder med synkronisering
Fra : Morten Bowman

Dato : 11-10-06 10:11

Hejsa
Dette er ikke den optimale gruppe, men så må I gerne fortælle mig hvilken.
Jeg søger en kalender der kan synkronisere med min mobil, som ikke er
Outlook.
Nogen idéer?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-10-06 11:14

Den 11-10-06 11.11 skrev Morten Bowman følgende:

> Dette er ikke den optimale gruppe, men så må I gerne fortælle mig hvilken.
> Jeg søger en kalender der kan synkronisere med min mobil, som ikke er
> Outlook.

Du burde måske fortælle, hvilken mobil og hvilket kalendersystem den
benytter.

> Nogen idéer?

Sunbird kunne være en mulighed:
http://www.mozilla.org/projects/calendar/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spareribs: Buskplante, hvis frugter bruges som tilbehør til maden...

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-10-06 19:41

On Wed, 11 Oct 2006 12:14:12 +0200, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:

>Du burde måske fortælle, hvilken mobil og hvilket kalendersystem den
>benytter.

>Sunbird kunne være en mulighed:
>http://www.mozilla.org/projects/calendar/

SE W800i,
Kender godt Sunbird, men troede ikke den kunne synkronisere?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-10-06 19:56

Den 11-10-06 20.41 skrev Morten Bowman følgende:

> SE W800i,

Den kender jeg ikke.

> Kender godt Sunbird, men troede ikke den kunne synkronisere?

Sunbird kan importere/eksportere ics-filer, så hvis programmet på
mobilen bruger eller kan importere/eksportere ics-formatet, er der ingen
problemer. Sunbird skulle vist også kunne importere/eksportere
kommaseparerede filer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Dos: Lynhurtigt og brugervenligt styresystem...