csv-filer
Fra : Ronnie Jensen

Dato : 22-06-01 20:44

Hej gruppe.
Er der nogen der ved hvordan jeg får excel til at starte op med en semikolon
separeret csv-fil (ved at klikke på den) så felterne ligger i de rigtige
kollonner. Jeg kan godt få den til det hvis jeg blot åbner csv-filen
indenfra excel.

På forhånd tak
Ronnie Jensen

Fra : Birgitte Mikkelsen

Dato : 11-07-01 23:20

Hej Ronnie

Det ville kræve at du ændrer associationen - men det er nok en dårlig idet
for så gør den det med alle .csv-filer.

Et lille trick du måske kan bruge, er at holde Shift nede, mens du
højreklikker på filen - så vil du få et punkt i den menu der dukker op, som
hedder "Åbn med". Nu vises en dialogboks hvor du kan vælge Excel. Husk at
fjerne krydset nederst i denne dialogboks ellers ændres associationen.

mvh
Birgitte