Office Pakken Døer
Fra : Lars Grau

Dato : 10-10-06 17:29

Hej NG

Jeg har et lille problem, når jeg vil gemme noget i office pakken, så døer
den, det er lige meget hvilket program jeg prøver, Når jeg har trykket på
gem og jeg skal vælge hvor jeg skal gemme det henne, trykker jeg på rulned
menuen, hvor man så skulle kunne vælge de andre drev og mapper, men så dør
den bare, der imod hvis jeg trykker på mappe op så kan jeg selv vælge uden
den dør, nogen som har prøvet dette og evt. har en løsning på problemmet ??

Det er Office 2003 med alle updateringer, på en windows XP.

/Lars

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-10-06 18:44

"Lars Grau" <mail@famgrau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ??
>
> Det er Office 2003 med alle updateringer, på en windows XP.

Jeg har et problem der ligner. Den dør nu ikke, men klikker jeg på pull down
menuen, går der 1-3 minutter, før der sker noget.
Jeg har kun problemet på den ene af mine to pc'er - som i øvrigt er helt ens
fsv angår styresystem, officepakke og opdateringer. Den eneste forskel er
tilsyneladende, at der er to forskellige antivirusprogrammer på, så jeg
gætter på, at fejlen sikker ligger her et sted. Jeg har dog ikek gidet bore
mere i det.

Jan