Iron Maidens set-liste til den kommende to~
Fra : Søren Nielsen

Dato : 10-10-06 16:29

Hej metal-freaks!

Efter set-listen for den kommende (igangværende) verdensturné er blevet
offentliggjort, sidder jeg godt nok med en noget blandet følelse. På den ene
side, vil jeg utrolig gerne høre Maiden, men ligefrem at spille *hele* det
nye album og udelade frygteligt mange klassikere er måske lige at stramme
den. Bevares, det nye album er da udmærket og bestemt bedre end det forrige,
men jeg har svært ved at se, at det skulle være *så* godt at det "fortjener"
en hel koncert for sig selv næsten. Hvorfor ikke gøre som på de tidligere
turnérer: spille 5-6 numre fra det seneste album og stadig spille de store
og udødelige klassikere - så må alle da kunne være tilfredse?
Det har i hvert fald fået mig til at overveje en ekstra gang, om det nu også
er umagen værd at drage til Ålborg....

Hartford, CT. 10-4-06

1. Different Worlds
2. These Colors Don't Run
3. Brighter Than A Thousand Suns
4. The Pilgrim
5. The Longest Day
6. Out Of The Shadows
7. The Reincarnation of Benjamin Breeg
8. For The Greater Good Of God
9. Lord Of Light
10. The Legacy
11. Fear Of The Dark
12. Iron Maiden

13. 2 Minues To Midnight
14. The Evil That Men Do
15. Hallowed Be Thy Name

Søren

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 10-10-06 19:30

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:452bbc3d$0$20256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Det har i hvert fald fået mig til at overveje en ekstra gang, om det nu
> også er umagen værd at drage til Ålborg....

Måske fordi at det er det de har gjrot de sidste 10 år!!!!
Selvom jeg ikke har set dem før og gerne vil høre dem spille klassikerne, må
jeg tage hatten af for at de tager chancen og spiller deres nye materiale.
Og heldigvis er det ikke som med Metallica, at det kun er klassikerne, de
har tilbage.

Fra : Peter Madsen

Dato : 10-10-06 21:22

> [...]
> og udødelige klassikere - så må alle da kunne være tilfredse?
> Det har i hvert fald fået mig til at overveje en ekstra gang, om det nu også

Det har de også sagt i diverse interviews at de havde til hensigt at gøre. Sjovt at være til maiden koncert uden run to the hills og number of the beast. Men de plejer jo at have en enorm energi, så mon ikke det bliver fint alligevel. Den eneste gang jeg har været skuffet over en maiden koncert var på midtfyn i 96 eller 97 med Blaze Bailey på vokal. Han havde godt nok ingen karisma i forhold til Dickinson. Til gengæld var resten af bandet godt. Så iøvrigt Janick Gers på McDonalds i Odense dengang. Spændende, ikke sandt

Peter