DR efterlyser nye Sporløssager
Fra : Dan Mogensen

Dato : 10-10-06 09:55

Siden programmets start i 1999 har Sporløs hjulpet en lang række familier
med at finde hinanden. Programmet har inspireret hundredvis af mennesker til
selv at starte eftersøgningen af f.eks. den far de aldrig har mødt eller en
bortadopteret bror eller søster.

DR planlægger nu en ny omgang Sporløs, og i den forbindelse efterlyser vi
mennesker, der har opgivet selv at opspore den forsvundne bror, den
biologiske far eller en helt tredje og som gerne vil have hjælp af Sporløs.

Søger du selv efter nogen, eller kender du nogen, der gør? Så læs mere på
www.dr.dk/sporloes hvor du også kan hente et ansøgningsskema.

Med venlig hilsen

Dan Mogensen
Tilrettelægger, Sporløs

Fra : erectus

Dato : 10-10-06 10:47

Dan Mogensen wrote:

> [...]

> vil have hjælp af Sporløs.

> Søger du selv efter nogen, eller kender du nogen, der gør? Så læs

Der spammes på livet løs!!!

Mvh Jarl

Fra : Gitte

Dato : 10-10-06 11:10

"Dan Mogensen" <dan@stv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sporløs.
>
> Søger du selv efter nogen, eller kender du nogen, der gør? Så læs mere på

Jeg leder efter min far som er multimillionær , hedder vist nok Bill Gates,
kan I få ham til at vedkende sig faderskabet så er jeg klar til en
udsendelse.

Spam spam og spam

Fra : Martin K. R.

Dato : 10-10-06 12:39

"Dan Mogensen" <dan@stv.dk> wrote in message

> [...]
> Sporløs.
>
> Søger du selv efter nogen, eller kender du nogen, der gør? Så læs mere på

Hvad med et program der får mennesker til at forsvinde fra TV?

Jeg kan da komme tanke om adskillige værter på DR der kan komme i
betragtning...

/Martin

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-10-06 13:41

Dan Mogensen skrev i 452b5ff3$0$14037$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
dette:
> Siden programmets start i 1999 har Sporløs hjulpet en lang række
> familier med at finde hinanden.

Flot indledning. Det er glædeligt at DR har denne altruistiske tilgang. Og
godt at vi fik oplysningen her. Ellers havde jeg nok resten af mit liv gået
rundt i den vildfarelse, at DR lavede udsendelser som denne alene for at få
seertallet banket op - uanset lødigheden.

vh

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : C boy

Dato : 10-10-06 19:58

> [...]
> Sporløs.
>
> Søger du selv efter nogen, eller kender du nogen, der gør? Så læs mere på

Hvis vi alle istedet for at betale licens skulle betale til et blad som
skulle levere samme indhold som DR, så var det hverken Berlingske, Politiken
eller et andet seriøst blad vi ville være påtvunget, men Se og Hør som vi
vill få leveret ind at brevsprækken...

sporløs er kun det næstskoddest program DR har haft, det mest lamme var
'uventet besøg', men lorte TV i samme stil til passer nok desværre til visse
dele af befolkningen som ikke ønsker nogen form for mental udfordring
overhoved.

Et ønske kunne være at lortet blev sendt på DR1, og DR2 kunne holde et
niveau der var lidt mere udfordrende.